Plog vrijdag 29 augustus 2014

plog 29 aug 2014 collage

Hoi allemaal, vandaag heb ik weer een plog voor jullie! Het was een druk maar leuk dagje. Ik ging naar de stad en had na een drukke week even lekker de tijd om te ontspannen en bij te praten.

DSCN2002

Ik begon mijn dag lekker gezond met komkommer en smeerkaas op mijn boterham.

DSCN2003

Dan om gezond verder te gaan lekker hardlopen. Dat had ik al een paar dagen niet gedaan door de intro dus besloot ik om verder te gaan dan normaal. Al het vettere eten van afgelopen week moet ik nu wel weer compenseren.

DSCN2000

Mijn nagellak zit er nog steeds super goed op en ik lakte ze maandag!

DSCN2005

Even mijn to do list maken en dan hup naar mijn vader toe om de kampeer spullen terug te brengen die we dus helemaal niet gebruikt hebben, want de camping stond blank.

20140829_142309

Op naar de stad, want daar had ik afgesproken met Joyce. We hebben lekker geshopt en daarna lekker eten bij La Place. De broodjes ham zijn daar echt zo ontzettend lekker! Het was super gezellig en ik heb een paar leuke dingen geshopt, maar die komen binnenkort online.

20140829_180527

Toen was het al weer etenstijd en we aten groenten, aardappel en zalm uit de oven. Lekker een gezond dagje en het was erg lekker.

DSCN2014

Nieuwe recepten uitzoeken die ik binnenkort wil maken. Wel lastig hoor!

DSCN2015

Na een lange dag lekker ontspannen voor de tv in mijn pyjama. Echt super fijn en daarna heb ik nog lekker wat met mijn moeder gekletst over afgelopen week en de komende weken.

Het was een drukke maar fijne dag. Ik heb niet alles van mijn to do list afgekregen, maar toch heb ik veel dingen afgestreept. Fijn weekeind allemaal!

EN: I had a nice but busy day. I went shopping with my friend and had a really nice morning run. I ate healthy today because I had to compensate this week because I had the introduction on my school. I searched for new recipes but it’s pretty hard. In the end of the day I was really exhausted so I relaxed on the couch in my pj.

Love,

Eline

Een gedachte over “Plog vrijdag 29 augustus 2014

Geef een reactie

