Happy moments week 35

happy moments 35 collage

Om stil te staan bij positiviteit deel ik weer de momenten waar ik blij van werd. Het was een drukke week dus ik heb niet super veel foto’s. Het was echt een week van ups en downs.

20140827_150652

Tijdens de intro gingen we naar de mac en ik kon echt genieten van mijn mac kroket en macflurry m&m. Het is niet gezond, zoals wel meer in deze plog, maar het was wel heel lekker om weer eens te eten.

20140827_214951 (1)

Na twee lange dagen weer in mijn eigen bedje slapen. Daar geniet je dan echt van!

20140828_170932

Het Purple festival was echt de leukste dag van de week. Ik heb er echt van genoten (mijn schoenen iets minder.) Het was echt super gezellig en een hele fijn afsluiting van de intoductie week!

20140828_173104

Broodje Unox!! Wat was die lekker zeg na al dat op en neer springen op de muziek.

IMG_20140829_090318

Ik ben eigenlijk helemaal niet van de waterijsjes, maar ik merk dat ik ze steeds lekkerder ga vinden. Deze was echt super lekker!

IMG-20140828-WA0040

Al die bandjes na de introductie week zagen er echt super vrolijk uit om mijn arm ^^

DSCN2003

Na al dat ongezonde eten moest er wel weer gesport worden en dit keer ging ik wat langer dus dat was erg fijn. Alleen jammer van de buikkrampen onderweg, maar ik ben trots dat ik weer verder ben gekomen dan eerst.

DSCN2015

In de avond lekker ontspannen voor de tv in je pyjama! Ook een super fijn gesprek gehad met mijn moeder dus dat was ook erg fijn.

c19f32fd2a050d70e152f983ce7a69a6

Ik kwam dit gedicht tegen en ik vond hem echt heel mooi.

20140829_142309

Nu denk je misschien “Eline weer eten?” maar dit ging meer over het bijkletsen met een goede vriendin van mij. We hadden elkaar al een poosje niet gezien en we hadden er allebei even behoefte aan om bij te praten over de afgelopen week. De ham broodjes van La Place zijn wel echt heel lekker.

Het was een lastige week met de intro en veel spanning. Het is lastig om een goede klik te hebben met iemand en contact te zoeken, maar het enige wat je kan doen is positief blijven en genieten van de dingen die wel leuk zijn. Dit zijn misschien wel grote dingen, maar ik heb ook echt genoten van een lekkere beker chocomel en gesprekken met mijn vader en moeder. Geluk zit hem in de kleine dingen.

Love,

Eline

5 gedachtes over “Happy moments week 35

Geef een reactie

