New in

DSCN2007

De herfst komt er aan dus was het weer tijd om mijn topjes te verruilen met mijn vesten en natuurlijk even shoppen!

DSCN2006

Ik kwam dit simpele shirtje tegen bij de H&M. Ik vind het altijd lekker om gewoon een shirt met lange mouwen te dragen. Een beetje saai, maar het is niet te warm en het is leuk te stylen met een mooie ketting of jasje.

DSCN2016

Deze kleur vind ik echt zo mooi voor de herfst! De stof is super zacht en hij heeft drie kwart mouw. Hij komt van Pieces en hij zit echt super lekker. Heel fijn voor op school. Niet te warm en niet te koud.

DSCN2012

Een lekker sportvest kan zeker niet ontbreken en deze is echt lekker warm en er zit een subtiele streep roze in. Deze is van de H&M en het is zeker aan te raden om daarheen te gaan voor goedkope en super leuke sportkleding!

DSCN2008

Toen ik deze ketting zag moest ik heel erg twijfelen en dat doe ik eigenlijk nog steeds, maar hij was maar 4 euro bij de Primark dus nam ik hem mee. Ik weet nog niet precies hoe ik hem ga dragen, maar ik vond hem wel erg mooi.

DSCN2009

Ik moest ook nog een nieuwe agenda hebben voor school en toen ik bij de Hema kwam viel  mijn oog meteen op deze super leuke agenda met bloemetjes. Ik ben er heel erg blij mee en hij maakt me blij iedere keer als ik er naar kijk.

DSCN2013

Mijn oude etui was helemaal versleten en deze vond ik erg schattig met het anker en de streepjes. Ook deze is van de Hema.

Dat waren mijn koopjes van de laatste tijd al weer. Ik ben er erg blij mee. Het zijn misschien simpele items, maar die vind ik wel heel fijn dragen en ik ga er zeker plezier van hebben in de herfst.

EN: Recently I bought a few new things. They are pretty simple but they are really comfortable and I can style them with everything. I will have a lot of use out of them, especially now fall is comming.

Love,

Eline

9 gedachtes over “New in

  1. unidreamer zegt:

    Heey, ik heb je op mijn blog getagd voor de ‘create it your way’ tag. Ik wist niet of je dat al gezien had, maar ik dacht ik meld het maar even. X

Geef een reactie

