W7 In the nude palette

DSCN2047 (2)

Ik had al heel veel goede reviews gelezen over dit palette en ik was dan ook heel blij dat ik hem eindelijk had gevonden. Het is de dupe van het Urban Decay Naked 3 palette en ik heb hem voor jullie getest!

DSCN2044

Ik vind de verpakking heel erg mooi met de gouden letters. Het voelt erg stevig en lijkt helemaal niet goedkoop.

DSCN2049

Er zitten 12 kleuren in het palette: Latte, Angel, Venice, Marilyn, Copper Pot, Sun Kissed, Alice, Bad Manners, Coffee Cup, Mud Slide, Tokyo en Fashionista.

DSCN2057

Met flits kan je goed zien dat er erg veel glans in zit, maar er zijn ook een aantal matte kleuren.

collage swatches w7 in the nude

De lichte kleuren kreeg ik niet heel goed geswatched, maar de donkere kleuren zeker wel! Het pigment is redelijk goed en komt mooi uit op je ogen. Ze zijn wel erg poederig dus daar moet je wel op letten bij het aanbrengen.

DSCN2088 (2)

Ik heb een hele neutrale look gemaakt met vooral veel lichte kleuren met een mooie glans.

DSCN2113

Dit is mijn complete look, lekker simpel en rustig. Ik droeg verder de CC cream van Essence en de lipbalm van Catrice.

Ik vind het een erg fijn palette en dat voor maar 7,95. Het pigment had iets beter gekund, maar het blijft een dupe dus dat is niet erg. De kleuren zijn erg mooi en zeker aan te raden voor een dagelijkse look. Met de donkere kleuren kan je ook zeker een gewaagdere look maken. Ik ben er erg blij mee en ik ga hem zeker veel gebruiken!

EN: I am really happy with the W7 In the nude palette. It’s a dupe from the Naked 3 palette. The pigment isn’t as good as the original but it’s still pretty good. There are 12 colours and some are really shiny and others are matt so you can make a lot of different looks with it. It only costs 7,95 euros so I am really happy with it and I will use it a lot!

Love,

Eline

3 gedachtes over “W7 In the nude palette

Geef een reactie

