Happy moments week 36

collage happy moments week 36

Wat een ontzettend drukke en indrukwekkende week. Ik had mijn eerste echte lesweek, maar de temperaturen gingen omhoog en ik had toch nog wel een aantal geluksmomentjes. 

happy moments week 36 1-2

Het was super lekker zeer deze week dus kon ik dinsdag lekker buiten eten. Ook al was het ontzettend warm, ik nam lekker een Cup a Soup Chinese tomaat.

happy moments week 36 3-4

Bij het warme weer hoort ook de laatste barbecue van het jaar. Het was super gezellig en mijn moeder had een super lekkere salade gemaakt met ei, feta, komkommer, tomaat en paprika.

happy moments week 36 5-6

Lekker ontspannen na een lange schooldag met mijn boek en youtube!

happy moments week 36 7-8

Dit ruikt zo ontzettend lekker!! Ik kreeg er zo veel honger van en het was ook nog eens heel erg lekker. Kip Jambalaya is echt een aanrader!

Het was een hele drukke week met veel school en huiswerk. Ik kreeg mijn stage plek te horen dus dinsdag mag ik in groep vijf gaan stage lopen. Ik heb er erg veel zin in, maar ik heb deze week wel dingen geleerd waar ik aan moet gaan werken. Ik voelde me erg gespannen en niet helemaal lekker in mijn vel, maar ik moet heel erg wennen aan het hbo. Hopelijk wordt dit een hele leuke week, weer druk, maar ik ga ook een aantal leuke dingen doen.

EN: I had a really busy week but the weather was really nice! We had our last bbq of the year and the smell of chicken jambalaya was amazing. I had a relaxing night with my book and youtube. This week I have my first day of my internship. I am really excited but college is a whole new level and I have to get used to it. It’s a little bit overwhelming but hopefully it will be a lovely week.

Love,

Eline

3 gedachtes over “Happy moments week 36

Geef een reactie

