Eerste dag stage: juffrouw Eline

DSCN2128

Gisteren was mijn eerste dag stage in groep zes! Ik was zenuwachtig, maar wat was het leuk. 

Ik had nog niet zo heel veel duidelijkheid over welke klas ik zou krijgen. Eerst zeiden ze vijf, maar uiteindelijk werd het groep 6a.  Ik was super zenuwachtig, want ik wist niet precies wie ik als mentor zou krijgen en of de klas wel leuk zou zijn, maar ik had er echt heel veel zin in.

DSCN2126

Ik stelde me voor met mijn tas vol spullen van mezelf. Ik stelde ondertussen wat vragen over wat hun aan sport deden en of hun een instrument hadden. Het is een echte trompet, gitaar en piano klas. Het ging erg goed voor mijn gevoel, maar wat hadden ze veel vragen op het eind! Wat is mijn favoriete kleur, eten en zelfs ‘Wat zijn je lievelingsschoenen?’ Verder heb ik de kinderen geholpen met rekenen en taal. Na de middag was super leuk, want toen kregen ze muziek. Al die kinderen in koor zingen en super enthousiast mee doen. Het was super leuk om te zien, maar ook wel lastig om ze daarna weer stil te krijgen.

De klas heeft maar 22 leerlingen dus niet te groot, maar ook niet te klein. Ik vond het echt een super leuke dag, maar ook erg vermoeiend. Gelukkig heb ik wel echt een bevestiging dat ik de goede studie heb gekozen met al die lieve kinderen. Gister heb ik vooral rondgekeken, maar ik heb ook zin om aan de slag te gaan met kleine lesjes. Ik heb nu al zin in volgende week, maar eerst weer een weekje leren op school.

Love,

Eline

6 gedachtes over “Eerste dag stage: juffrouw Eline

Geef een reactie

