Happy moments week 37

collage happy moments 37

Het was een drukke lesweek, maar er waren ook wat leuke dingen deze week. Ook al is het ontzettend druk je moet toch altijd tijd maken voor de dingen waar je blij van wordt. 

DSCN2128

Afgelopen dinsdag had ik mijn eerste stage dag. Het was zo ontzettend leuk! Ik heb echt ontzettend veel zin in deze dinsdag, want dan mag ik weer.

20140911_134627

Met school gingen we naar het Fontys Denk Groter debat en Peter Heerschop was te gast, want hij was ook leraar geweest en hij kwam ons een heleboel inspirerende dingen vertellen. Het was erg leuk, maar ik heb er vooral erg veel inspiratie op gedaan.

DSCN2132

Hoe leuk zijn deze kleine houten paddenstoelen die mijn vader zelf heeft gemaakt!

DSCN2135

Omdat we naar de Fontys intro zijn geweest kregen we een psv kaartje voor de wedstrijd tegen FC Utrecht. Ik weet dat ze het niet heel goed hebben gedaan, maar het gaat om de gezelligheid. Ik heb er nu al zin in.

DSCN2136

Ik was na een paar dagen lang naar school, stage en werk helemaal kapot en daarin ging ik weer eens lekker in bad. Super ontspannend en echt een aanrader als je je gestrest voelt en je even lekker wil ontspannen.

Screenshot_2014-09-14-09-59-20-1

Het weer was echt super deze week! Lekker zonnebril op en in de tuin zitten. Ook was het super fijn om lekker in de zon naar school te fietsen en buiten te eten met de hele klas. Echt super fijn zo in september.

20140912_154753

Bij het mooie weer hoort natuurlijk een lekker ijsje!

Dit waren mijn geluksmomentjes van deze week. Het wordt deze week weer een drukke week, maar je moet gewoon tijd maken voor de kleine dingen zoals muziek maken of luisteren. Ga eens lekker een wandeling maken in het park of sport. Doe iets waar je blij van wordt elke dag en sta er bewust bij stil. Dan kun je pas echt genieten van het leven.

Love,

Eline

6 gedachtes over “Happy moments week 37

Geef een reactie

