Sweet pink

sweet pink bewerkt met sterretjes

Weer een nieuwe roze nagellak! Deze is candy pink en roze is nou een maal een van mijn lievelingskleuren. Ik heb deze van mijn tante gekregen en ik vind hem echt super leuk!

DSCN2142

DSCN2144

Het is zo’n lekker knal kleurtje. Ik had eigenlijk nog geen goede licht felle roze. Deze is van de Hema en ik vind hem echt super fijn. Hij dekt goed met twee dunne laagjes en hij blijft een paar dagen zitten zonder te chippen. De long lasting nailpolishes van de Hema zijn echt een van mijn favoriete soorten nagellak en ik ben blij dat ik deze aan mijn collectie mag toevoegen.

EN: I got this nailpolish from my aunt and I love it! It’s candy pink and you only need two thin coats. The long lasting nailpolish from the Hema are one of my favorite nailpolishes so I am really happy with it. It stays on a few days before it gets ugly and it’s such a nice popping colour.

Love,

Eline

5 gedachtes over “Sweet pink

Geef een reactie

