5 dingen die ik vroeger haatte

collage 5 dingen die ik vroeger haatte

Iedereen heeft nu wel van die dingen die we vroeger ontzettend stom vonden, maar nu eigenlijk heel leuk of lekker vinden. Dat heb ik nu ook en het leek me leuk om ze met jullie te delen. 

DSCN2146

Ik had echt een ontzettende hekel aan tomaten terwijl ik ze nu juist steeds lekkerder begin te vinden. Zeker op de pizza of door de pasta als ze uit de oven komen. Maar ook gewoon verse tomaat door de salade begin ik lekker te vinden. Ik weet niet goed hoe het komt, maar ik probeer de laatste tijd steeds meer nieuwe dingen te proeven en dan blijk ik veel meer dingen te lusten dan ik eigenlijk dacht.

O wat vond ik het stom om naar de bso te gaan. Toen ik aan mijn moeder vroeg wat ik echt stom vond om te doen zei ze meteen naar de bso gaan. Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom, want als ik zo terug denk vond ik het best wel leuk, maar het zal wel het erheen gaan zijn en niet mogen afspreken. Nu lijkt het me best wel leuk om met vrienden na school ergens te gaan ‘spelen’ Je kreeg er zelfs eten en je mocht er de hele middag spelen. Nu klinkt dat zo slecht nog niet, maar vroeger vond ik het blijkbaar erg stom.

DSCN2148

Hardlopen. Toen ik begon met hardlopen vond ik het echt niet leuk. Mijn moeder moest me echt pushen om te gaan. Ik had toen geen goede conditie en ik had ook niet de goede medicijnen voor mijn astma dus dat speelde al een hele grote rol. Nu vind ik het juist super leuk om te doen. Het gaat nu natuurlijk ook een stuk beter, maar zo zie je maar dat je nooit moet opgeven.


verjaardag school ballon en taart 1

Verjaardagen, ik vond ze echt vreselijk. Ik was best verlegen dus ik zei nooit zo heel veel. Mijn neven en nichten zijn ook allemaal of ouder of veel jonger dus dat maakte het ook niet altijd makkelijker, maar nu vind ik het gezellig om mijn familie te zien. Natuurlijk blijft het lastig dat ze allemaal of ouder zijn of veel jonger, maar ik heb gelukkig altijd mijn broertje nog waarmee ik kan kletsen.

DSCN2149

Twee dingen die ik ook echt vies vind/vond is prik drinken. Ik snap niet hoe mensen dat naar binnen krijgen. Ik vond vroeger chocolade melk ook echt niet lekker! Dat snap ik echt niet, want nu vind ik het echt super lekker!

Dit waren wat dingen die ik vroeger niet lustte of niet leuk vond om te doen. Ik kon er wel om lachen om hierover na te denken, want als ik erop terug kijk vond ik het helemaal niet zo heel erg om te doen. En wat ben ik blij dat ik warme chocolademelk nu wel lekker vind, want man wat houd ik er toch van, ja zelfs in de zomer.

Love,

Eline

8 gedachtes over “5 dingen die ik vroeger haatte

  1. Bente zegt:

    Oh ik vond vroeger echt niks lekker. Achteraf heb ik echt medelijden met mijn ouders want wat eten betreft was ik vreselijk. Gelukkig is at bij mij ook helemaal goed gekomen :)

Geef een reactie

