Happy moments week 38

happy moments collage

Het was echt een super drukke en volle week! Ik was vooral erg blij dat ik aan het einde van de dag in mijn bed kon gaan liggen, maar ik heb wel een aantal leuke dingen gedaan deze week en die laat ik jullie weer zien vandaag. 

20140914_144248

Ik was al een hele tijd niet meer in het bos geweest en ik wilde echt weer een keer gaan. Het was lekker weer en het was echt super lekker om in het bos te wandelen.

20140918_115158

We hadden sportmiddag afgelopen week en met mijn slb groep gingen we twister spelen. Zoals je kan zien waren we team blauw. Het was erg gezellig en we hadden super mooi weer!

20140920_181651

Het was echt zo’n ontzettend vermoeiende week. Stage, werk, sporten en nog een heleboel huiswerk putte me echt uit. Mijn longen werken de laatste tijd ook niet helemaal mee dus mijn bed was wel echt mijn beste vriend.

20140918_145212

Ik moest een heleboel huiswerk maken, maar met lekkere crackers kwam het wel goed. Ik was erg blij toen ik alles af had.

facebook_1411232155464

Ik had een feest van een collega die 12.5 jaar werkte en ze had pas kippen gekocht en deze kuikens. Deze was echt super lelijk! Het was een super gezellig avond en leuk om je collega’s op een andere manier te zien dan in werkkleding.

20140920_182253

Lekker op bed liggen en in mijn boek lezen. Hij is bijna uit en het is zo spannend!

e34c0a557ccc6fda057e9d47e6f70368

Ik kwam deze quote tegen op Pinterest en ik vond hem erg mooi. Iedereen moet gewoon zichzelf zijn.

20140920_180115

Lekker zelfgemaakte pizza na het werk! Hij was echt super lekker! Wat houd ik toch van pizza, zeker als ze net uit de oven komen en nog wam en vers zijn.

Dit waren mijn happy moments van de week. Deze week wordt weer een drukke week, maar er staan ook leuke dingen op het programma zoals de wedstrijd van psv en Cult en Tumult. Geniet van de kleine dingen!

Love,

Eline

4 gedachtes over “Happy moments week 38

Geef een reactie

