Nivea Sensitive dag en nacht creme

DSCN2151

Het weer was afgelopen week super mooi, maar de herfst is toch echt al begonnen. Dat betekend dat ik mijn skin care wat verander en ik was heel benieuwd naar deze producten. 

DSCN2150

Ik heb de Nivea Sensitive dag en nachtcrème getest. Er zit in allebei 50 ml in en de dagcrème bevat spf 15. Dat vind ik erg fijn, vooral in de winter, want dan denk je er zelf eigenlijk niet aan om het op te smeren.

DSCN2165

Ze hebben allebei een makkelijke klikdop. Ik vind dat altijd ontzettend fijn, want dat is hygiënisch en zo kan je hem met een hand makkelijk dicht doen.

DSCN2160

Ze beloven allebei roodheid, trekkerigheid en droogheid te verminderen alleen doet de dagcrème het overdag en de nachtcrème ’s nachts.

DSCN2161

De dagcrème vind ik erg fijn. Hij trekt snel in en voelt niet plakkerig dus je kan snel je make-up erover aanbrengen. Hij hydrateert mijn huid goed en laat mijn trekkerigheid verdwijnen.  Mijn roodheid verdwijnt niet, want daar heb ik echt foundation voor nodig. Ik vind de crème wel heel erg fijn, want hij voelt lekker aan en smeert goed uit. Mijn huid is wel rustiger geworden en voelt niet meer zo droog aan.

DSCN2157

De nachtcrème is echt super voedend! Ik vind hem heel erg fijn voor het slapen. Ik smeer hem na het reinigen op en het is echt een dikkere crème. Je hebt maar weinig nodig dus hij is zuinig in gebruik. Hij trekt redelijk snel in, maar het blijft een nachtcrème. Als ik ’s ochtends wakker wordt voelt mijn huid verzorgd en niet trekkerig. Ik had eerst last van droge plekjes, maar die zijn nu weg en ik vind hem echt super fijn!

DSCN2153

Mijn conclusie is dat ik echt super tevreden ben met deze lijn! Ze hydrateren mijn huid allebei heel goed en ze voelen heel prettig aan. Ze zijn zuinig in gebruik, want je hebt maar weinig nodig. Mijn huid is zeker verbeterd, maar hij laat mijn roodheid niet verdwijnen. Mijn huid is nou eenmaal wat sneller rood, maar ik vind het echt een aanrader als je een goede voedende crème zoekt voor de herfst of winter.

EN: It’s fall so I chance my skincare routine. I am really happy with the Nivea Sensitive day and nightcreme. They are really hydrating and my skin feels really soft. You only need a little bit of cream so you can use it for a while. I really like the way they make my skin feel.

Love,

Eline

3 gedachtes over “Nivea Sensitive dag en nacht creme

Geef een reactie

