Herfstkriebels

hello autumn

Het is nu echt officieel herfst. Het was de afgelopen weken super mooi weer, maar we moeten nu toch echt afscheid nemen van de mooie zomer. Het begint nu wel te kriebelen hoor. Ik heb echt zin in de herfst en ik ga jullie vertellen waarom de herfst zo fijn is.

Het is een stuk minder warm dus je kan lekker in je bed gaan liggen of onder een dekentje kruipen. Je favoriete serie of film erbij en je hebt een fijn ontspan momentje. Ook een goed excuus om chocolademelk te drinken. Dat is toch net iets lekkerder als het wat kouder is. O wat houd ik toch van warme chocolademelk!

DSCN2167

Lekker in het bos wandelen in de bladeren. Het wordt nu wel wat eerder donker dus dat is wel lastig met sporten, maar maak in het weekeind een lekker lange wandeling. Ik vind het super fijn in het bos en zeker in de herfst als je alle mooie kleuren ziet. Stiekem vinden we het allemaal nog steeds heel leuk om door de bladeren heen te lopen en in een grote hoop te springen.

Je warme truien en sjaals kunnen weer uit de kast. Hmmm altijd lekker een warme trui aan of met een sjaal naar buiten. Ik kan er wel altijd van genieten en het is weer een goede reden om je garderobe flink aan te vullen met nieuwe herfstmode. Lekker warme truien passen. Niemand die je raar aan kijkt als je super comfortabel op school aan komt, lekker warm toch.

Geniet van al de mooie kleuren om je heen en geniet dat je veel tijd kan doorbrengen met familie en vrienden. Geniet ervan en laat je inspireren.

Love,

Eline

5 gedachtes over “Herfstkriebels

  1. Anouk zegt:

    Onder mijn dekbed liggen is precies wat ik nu doe haha. Het is echt ijskoud hier op mijn kamertje :/.
    ik heb je genomineerd voor de Liebster award! Je kan meer info op mijn site vinden.
    xxxx

Geef een reactie

