Happy moodboard

happy collage 1

Iedereen wordt toch blij van een dosis blije foto’s? Ik deel vandaag een blij moodboard dus als je in een dipje zit of inspiratie nodig hebt kijk dan vooral verder, want ik heb super leuke plaatjes verzameld die ik heel graag met jullie wil delen!confetti cake rainbow rain

happy collage 2

bike flowers confetti girl

happy collage 3

ballonnen hartjes donuts

happy collage

ice cream sandwich smile tulpen

Ik hoop dat jullie er een stuk vrolijker van zijn geworden. Ik in ieder geval wel, want ik vind het altijd leuk om overal inspiratie op te doen. Hopelijk hebben jullie een fijn weekeind, want het is vrijdag!! Ik heb een heel druk weekeind, want ik ga naar Cult en Tumult, maar het wordt super leuk. Vinden jullie dit soort moodboards leuk om te zien?

Love,

Eline

5 gedachtes over “Happy moodboard

Geef een reactie

