Happy moments week 39

collage happy moments week 39

Wat een ontzettend drukke week! Gelukkig had ik een paar hele leuke dingen op de planning staan zoals de wedstrijd van psv. Kijken jullie mee naar mijn geluksmomentjes?

DSCN2167

Ik wilde graag foto’s maken in het park alleen had ik niet zo veel zin om alleen te gaan en toen bood mijn broertje aan om mee te gaan. Super lief en het was gezellig om een stuk met hem te wandelen en te praten.

20140924_094404

Weer hardlopen in het park voor school. Ik wilde eigenlijk niet gaan, maar het was toch wel goed dat ik gegaan was, want toen ik naar huis fietste goot het en het bleef maar regenen. Toen ik thuis kwam kon ik mijn schoenen leeggieten dus was het maar goed dat ik al geweest was ook al ging het niet helemaal goed door mijn longen.

20140925_203732

Van de Fontys hadden we een PSV kaartje gekregen dus gingen we met de hele klas naar de wedstrijd PSV-FC Utrecht. Het was echt super leuk en ze hebben gewonnen met 2-0. Echt super leuk om een keer mee te maken.

f3ac56b29386229361251206192a41bf

Ik ga sinds vorige week naar de zumba in de sportschool en de vriendin waarmee ik altijd ga sporten was ziek dus toen wilde ik eigenlijk niet gaan, maar aangezien ik meer nieuwe dingen wilde doen en meer dingen alleen ben ik toch gegaan en ik was echt ontzettend trots dat ik toch gegaan was.

20140926_225039

Film/eet/klets avond met een paar vrienden van de middelbare school. Het was echt een super leuke avond. Ik heb zo veel gelachen! Echt super fijn om contact te houden, want we hebben het altijd gezellig. Ik moest eerder weg, want ik moest de volgende dag weer werken, maar ik had echt een top avond.

20140927_231015

In Veldhoven is dit weekeind Cult en Tumult. Gisteravond trad Jett Rebel en Billy The Kid op. Ik heb gesprongen en veel gelachen. Ik kwam een oude vriendin tegen van de basisschool dus daar heb ik gezellig mee gekletst. Ik was alleen al de hele dag niet lekker en toen ik thuis kwam werd ik heel erg ziek.

Het was een hele drukke schoolweek, maar ik heb echt genoten van de gezelligheid van mijn vriendinnen. Nu lig ik helaas ziek in mijn bedje en kan ik dus vanavond niet naar Gers Pardoel en Waylon. Echt balen, maar mijn gezondheid gaat even voor. Ik hoop dat jullie nog een fijne zondag hebben!

Love,

Eline

6 gedachtes over “Happy moments week 39

Geef een reactie

