Mijn 5 favoriete apps

5 favoriete apps

De laatste tijd zit ik steeds meer op mijn telefoon. Hij zit zo vol met inspiratie en daarom wil ik mijn 5 favoriete apps met jullie delen. 
pinterest

Pinterest heb ik nog niet zo heel lang, maar ik ben er nu al verslaafd aan. Al die mooie plaatjes en zo ontzettend veel inspiratie. Ik kan hier echt uren op doorbrengen en ik moet ’s avonds echt tegen mezelf zeggen dat ik moet stoppen, want anders ga ik de hele nacht door.

instagram

Instagram is echt mijn favorite app. Ik vind het zo leuk om door al die mooie plaatjes te scrollen en je blijft ook nog eens goed op de hoogte van wat je vrienden allemaal doen. Je kan er helemaal op los gaan en je creativiteit uiten. Ook houd ik zo mijn favoriete bloggers in de gaten met wat ze allemaal doen, super leuk toch!

youtube

YouTube Ik kan er echt uren naar kijken.  Vooral vlogs vind ik leuk, maar ze moeten niet te lang duren, want dan haak ik meestal af. Het is echt super leuk en ook hier zit het vol met inspiratie. Je ziet de mooiste plekken en je leeft helemaal met je favoriete youtubers mee. Zelf heb ik nog geen youtube kanaal, maar ik wil er wel heel graag een. Ik weet alleen niet goed hoe ik het aan moet pakken en wat jullie zouden willen zien dus als je nog ideeën of tips hebt laat die dan vooral achter of stuur me een mailtje.

spotify

Op Spotify luister ik graag mijn favoriete muziek. Het enige nadeel is al die reclames. Soms wil ik graag naar ontspannende muziek luisteren en dan lig je lekker en dan krijg je in een keer een R&B reclame tussendoor. Weg met de rust, maar verder vind ik het een hele fijne app om muziek te luisteren. Vooral op de computer vind ik hem fijn, want dan staat die niet in de shuffle modus.

Screenshot_2014-09-29-19-02-05

Nike+ is mijn favoriete hardloop app. Ik gebruik hem niet altijd, omdat ik soms gewoon in alle rust wil hardlopen, maar als ik hem gebruik vind ik hem erg fijn. Het enige nadeel vind ik dat die in pace meet en niet in km/uur.

Dit waren mijn favoriete apps op mijn telefoon en sommige ook op de computer. Als jullie nog goede tips hebben laat ze dan vooral achter, want ik ben altijd op zoek naar leuke accounts of nieuwe apps.

EN: These are my 5 favorite apps. If you have any good tips please leave them in the commente because I’m always searching for new accounts and apps.

Love,

Eline

15 gedachtes over “Mijn 5 favoriete apps

  1. Esther zegt:

    Met youtube, instagram en spotify stem ik in! Misschien is het maar beter als de Pinterest app op mijn ipad netjes in de app store blijft, want anders zit ik voortaan de hele avond te scrollen denk ik haha. Leuk artikel!

Geef een reactie

