Happy moments week 40

collage happy moments week 40

Eigenlijk was ik de hele week ziek. Eigenwijs als ik ben ging ik drie dagen toch naar school en werken dus nu ben ik eigenlijk nog steeds of weer ziek. Ik heb bronchitis dus ik heb het eigenlijk constant benauwd, maar er waren toch wel wat leuke dingen deze week, maar ik heb echt genoten van de kleine dingetjes deze week.

20140929_125254

Mijn vader had zelf tomatensoep gemaakt en man wat was die lekker! Echt fijn als je ziek bent, verse soep!

20141002_184759

Muziek was echt mijn redding deze week. Ik kon lekker ontspannen en ik kan echt genieten van muziek.

MAKE YOUR MOVE_70X100_POSTER_DEFST_3000px_thumb_600x857

Dit was echt een super leuke film! Ik vind dansfilms altijd super leuk om te kijken dus als je nog aanraders hebt laat het me weten!

20141003_104346

Vrijdag voelde ik me een stuk beter dus deed ik weer een keer lipstick op ^^

20141003_144509

Het was fijn om even te kunnen bloggen en wat hw te maken, maar dat was niet voor lange duur, want ik werd eigenlijk weer ziek dus lag ik de rest van de dag weer in bed. Ik vind appels echt een super lekkere snack ^^

IMG_20141003_143650

Een poosje terug had ik een winactie gewonnen en van de week had ik eindelijk wat besteld en een deel daarvan is binnen. Wat een leuke kaartjes! Ik wil deze een keer aan iemand geven voor zijn verjaardag of iemand die speciaal voor mij is.

da21b59474a2a582a9e814ec5f6b6daa

En als afsluiter een mooie quote. We moeten gewoon onszelf zijn, want dan zijn we het mooist. Je hoeft je niet anders voor te doen dan je bent, want dan voel je je helemaal niet goed. Ben gewoon wie je bent en denk niet na over wat de rest vindt.

Het is ontzettend frustrerend als mensen je niet geloven, omdat ze het niet goed aan je kunnen zien, maar gelukkig had ik erg veel aan mijn lieve vriendin Yvonne die voor me opkwam dus als je dit leest dankje!! Maandag heb ik drie belangrijke toetsen dus dat is erg spannend. De rest van de week is stageweek dus ik ga lekker vier dagen stage lopen. Ik heb er echt super veel zin in. Misschien dat ik foto’s mag maken maar dat zullen jullie volgende week wel zien. Nog een fijne zondag!

Love,

Eline

7 gedachtes over “Happy moments week 40

Geef een reactie

