Leuke bestelling

DSCN2187

O wat was ik blij toen ik een mailtje kreeg dat ik een winactie gewonnen had. Ik had een voucher gewonnen van Dawanda een creatieve webshop, met allemaal verschillende kleine merken. Ik zocht een paar leuke dingen uit en die wil ik nu graag met jullie delen!

DSCN2177

DSCN2178

Hoe leuk is dit notitieboekje? Het is de tekst van Coldplay. Ik wil er eigenlijk niet inschrijven dus ik ga hem mooi neerzetten tot ik weet wat ik erin ga zetten. Echt super leuk!!

DSCN2180

DSCN2181

meow

Meow! Hoe leuk is dit inpakpapier! Echt super leuk om uit te pakken en ik wilde al heel lang een katoenen tas en nu heb ik er eindelijk een. Ik ben er echt super blij mee en is hij niet super gaaf?

IMG_20141003_143650

DSCN2176

Deze kaartjes had je misschien al gezien in mijn vorige post, maar nu laat ik ze nog een keertje zien. Ze zijn echt super leuk!

De tas en het boekje zijn van Marieken uit haar webshop Invisible crown en de kaartjes zijn van Nienke van haar webshop Dream key design. Ik ben echt super blij met mijn bestelling!

Love,

Eline

8 gedachtes over “Leuke bestelling

  1. Akosua zegt:

    Ik snap je helemaal wat dat notitieboekje betreft. Ben dol op notitieboekjes, maar wil tegelijkertijd dat de inhoud mooi blijft. Dus geen gestreep en gekras. Die 2 dingen bijten elkaar soms.

    • Anouk zegt:

      Same here! Meteen als ik een foutje heb: Nooooo!!!!
      Krassen en tipexen ziet er zo lelijk uit dus zet ik er altijd een streep door heen en dan het liefst zo perfect mogelijk ;).
      xxx

Geef een reactie

