Happy moments week 41

collage happy moments 41

Druk, druk, druk was deze week, maar wel heel erg leuk. Maandag had ik toetsen, maar de rest van de week had ik stage. De week sloot ik vrijdag goed af met zumba en een filmavond. Kijken jullie mee?

20141008_130739

Maandag begon ik met de mens en wereld toetsen. Ik haalde ze alle drie, maar aardrijkskunde is landelijk ongeldig verklaard dus moet ik hem een andere keer opnieuw doen. De rest van de week had ik stage. Echt super leuk, maar wel vermoeiend. Een paar leuke tekeningen uit de klas.

20141008_193520

De nieuwe aflevering van The Vampire Diaries was uit en ik had hem nog niet gezien. Echt super goed!! Ik heb nu de tweede aflevering ook gezien en ik vind het echt een top aflevering! Ik ben echt super benieuwd hoe het nu verder gaat. Ik kan eigenlijk niet wachten op volgende week.

DSCN2188

Cozy socks time! Ze zijn zo fijn en zo lekker zacht! I love them ^^

DSCN2190

Ik ga nu elke vrijdag naar zumba sinds een paar weken en wat is het leuk! Ik kan niet zo goed dansen, maar het is zo leuk om te doen en het uur is zo om! Ik vind het soms best lastig om alleen te gaan dus ben ik extra trots op mezelf dat ik toch ga! Ik ben elke keer zo blij en energiek als ik thuis kom. Lekker dansen op goede muziek. Zouden jullie het leuk vinden om er een artikel over te zien?

20141010_203839

Om de week goed af te sluiten hadden we een soort film/klets avond met een aantal vrienden van de middelbare school. Het is zo fijn om ze allemaal weer te zien en het is altijd zo gezellig! Iedereen had iets lekkers meegenomen en aan film kijken zijn we helemaal niet meer toegekomen. Echt super gezellig en vertrouwd.

Deze week wordt weer druk, maar maandag ga ik uit eten en het is bijna vakantie!! Ik ben heel benieuwd naar deze week. Veel aan school werken. Hopelijk kan ik ook wat uitrusten, want ik ben echt uitgeput. Ik wens jullie nog een fijne zondag!

Love,

Eline

5 gedachtes over “Happy moments week 41

Geef een reactie

