Help het is herfst!

help het is herfst

De temperaturen zijn omgeslagen, het waait en de blaadjes van de bomen. We kunnen er nu echt niet meer onderuit, het is toch echt herfst. Bij de herfst hoort ook een andere routine en ik laat jullie mijn fall essentials zien. 

lippenbalsem

Smeren, smeren en nog eens smeren. Mijn lippen worden zijn zo droog de laatste tijd. Zeker als je ook nog verkouden bent en je veel door je mond moet ademhalen. Lippenbalsems zijn echt een must have voor de herfst en in de winter.

DSCN2221

Een warme sjaal om je nek mag zeker niet ontbreken. Ik vind het altijd super fijn om een sjaal te dragen, lekker cozy. Sjaals kunnen best duur zijn, maar als je in een goede sjaal investeert zal je er veel langer plezier van hebben en zijn ze meestal ook lekker zacht.

dekens

Lekker met een super zachte deken op bed of op de bank je favoriete film of series kijken. Kan het nog beter? Ik ben echt super blij met mijn mega zachte deken die ik met kerst heb gekregen. Ik kruip er lekker onder met een goed boek en dan kan ik echt genieten. Zorg wel dat je deken groot genoeg is zodat je er helemaal onder past, want je wilt natuurlijk geen koude voeten. Een beker chocolademelk kan natuurlijk niet ontbreken! Hmmm.

DSCN2201Nu het herfst is kan je je nagels weer in allemaal donkere kleurtjes lakken. Donker blauw, bruin of bordeaux rood. De herfst betekend ook nieuwe najaar en feestcollecties dus trek de glitternagellak maar uit de kast en laat je nagels maar shinen. Als ze er iets van zeggen zeg je gewoon dat je je alvast aan het voorbereiden bent op kerst.

DSCN2167 In de herfst verkleuren alle blaadjes en is het zo ontzettend mooi buiten. Doe je warme jas aan en misschien wel muts op als het nog iets kouder wordt en ga naar buiten. Geniet van de mooie natuur. Ga met je moeder of met een vriendin en klets gezellig. Het is ook nog eens heel gezond en zo breng je meteen meer tijd met elkaar door. Je kan zelfs je camera meenemen en houdt een mini fotoshoot in het park of bos.

books

Niemand kan zonder een goed boek. Ik ben momenteel weer in Harry Potter aan het lezen en ik kan er echt van genieten. Laatst regende het en daar lag ik dan onder mijn deken te lezen als een omaatje. Echt heerlijk! Je mag me saai noemen, maar ik kan me dan echt ontspannen. Met een goed boek kan je even ontsnappen aan alle stress en lekker wegdromen bij je personages.

Dit waren mijn fall essentials en tips. Ik hoop dat jullie er iets aan gehad hebben en geniet vooral van al het moois van de herfst!

Love,

Eline

4 gedachtes over “Help het is herfst!

  1. leanne ribberink zegt:

    ik kan ook heel ontspannen tijdens het lezen! ik lees nu the maze runner, het eerste deel van de vier boeken. safe heaven lijkt me ook heel mooi (ik wist niet dat het ook een boek was, ik dacht alleen een film)! harry potter wil ik ook nog heel graag lezen! liefs!

Geef een reactie

