Happy moments week 42

collage happy moments 42

Wat een drukke week was het zeg! Veel school en vooral veel aan projecten werken. Ik heb dus niet heel veel leuke dingen gedaan, maar komende week wordt een stuk leuker, want dan is het vakantie!

20141012_125633

De schaatsbaan ging open dus ik ging zondag lekker met mijn moeder schaatsen. Wat was het fijn! Ik heb het schaatsen echt gemist. Vroeger schaatste ik drie keer in de week en nu nog maar heel af en toe. Het was echt heel fijn om weer op het ijs te staan. Hopelijk ga ik nog veel meer schaatsen.

20141018_124535

Deze week heb ik weer meer muziek gespeeld en ik wordt er zo blij van. Het liedje gaat steeds beter en ik moet nog maar twee bladzijdes en dan kan ik hem spelen. Ik vind het gewoon ontspannend en leuk om te doen dus ik moet het gewoon nog meer doen en vooral niet vergeten om te doen.

20141018_123430 (1)

Ook heb ik weer lekker in mijn tijdschriften gelezen. Ik krijg er altijd veel inspiratie van en ik vind het vooral heel leuk om te lezen!

133463b6c8532728eab6726b05d45e1f

Deze quote vond ik heel erg mooi. Je moet gewoon doen wat je zelf wilt doen, want anders kan je jezelf niet zijn en wordt je veel te moe. Je bent wie je bent en anderen moeten dat maar accepteren. Je kan niet alles, maar je kan wel veel en die dingen moet je gewoon doen. Geniet van je leven en ga je niet anders voordoen dan je bent om er bij te horen.

Dit waren al weer mijn happy moments. Deze week ga in naar Texel en wat zouden jullie daarvan willen zien? Ploggen of vinden jullie het leuk om een vlog te zien? Als jullie ook vakantie hebben wens ik jullie een fijne vakantie en anders veel succes op school!

Love,

Eline

15 gedachtes over “Happy moments week 42

Geef een reactie

