Blogs I love #2

collage blogs i love 2

Aangezien jullie Blogs I love zo leuk vonden de vorige keer en ik een heleboel nieuwe blogs ontdekt heb dacht ik laat ik er weer eens eentje schrijven zodat jullie weer nieuwe inspiratie kunnen opdoen en lekker een eind weg kunnen lezen. 

Lauresque

Ik volg Laura nog niet zo heel lang, maar ik ben helemaal fan van haar blog. Ze heeft  een super leuke schrijfstijl en wat maakt ze toch mooie foto’s! Het is echt een aanrader en ik ben echt helemaal weg van haar mooie design en al die inspiratie.
© Naomi van Kleef

Anne Solveig

Anne ken je misschien al, maar ik wilde haar toch graag noemen, want ik vind haar blog zo fijn om te lezen. Ze geeft veel goede tips en ik vind haar diary altijd zo leuk om te lezen. Ook vind ik haar foto’s erg mooi en heeft ze een hele fijne schrijfstijl. Lekker om bij weg te lezen en super veel inspiratie op te doen.

nathalie

Ik volg Nathalie al een poosje en ik vind haar Likes altijd zo leuk. Een lekker rijtje om blij van te worden. Ook haar food foto’s mag je niet missen, want dat ziet er allemaal zo lekker uit! Ze zit nu midden in een verbouwing en wat ben ik benieuwd naar het resultaat!

Alles over Eline

Eline maakt echt super mooie foto’s. Ook kan ze echt super mooi tekenen. Ik haal ontzettend veel inspiratie uit haar blog en ik lees haar blog altijd met veel plezier!

Dit waren ze al weer. Hopelijk vinden jullie ze net zo leuk als ik!

Love,

Eline

9 gedachtes over “Blogs I love #2

Geef een reactie

