Happy moments week 43

 

collage vakantie texel

Het was wat rustiger op de blog deze week, want ik wilde helemaal ontspannen op vakantie en tot rust komen en dan wilde ik liever niet te veel met mijn blog bezig zijn, maar volgende week staan er weer leuke dingen gepland. Ik was dus lekker een weekje op vakantie en daar heb ik natuurlijk leuke dingen gedaan!

Vakantie texel herfst 2014 040

Vakantie texel herfst 2014 103

Natuurlijk lekker wandelen op het strand. Heerlijk die zeelucht en heel gezellig met mijn moeder. Ik kon eindelijk lekker ontspannen en genieten van de mooie natuur.

Vakantie texel herfst 2014 086

Na het wandelen lekkere chocolademelk! Hmmm dat is echt heel lekker als je lang hebt gewandeld en bijna bent weggewaaid, want het waaide echt heel hard!

Vakantie texel herfst 2014 117

Deze kwal was tijdens de storm over de duinen heen geblazen. Kon hij eindelijk vliegen, wel zielig hoor, want nu gaat hij waarschijnlijk dood.

Vakantie texel herfst 2014 111

Lekker gezellig samen ontbijten met lekkere broodjes! Nom nom nom.

Vakantie texel herfst 2014 024

Hoe leuk is deze bomige kerstman? We liepen een pad met allemaal versierde stenen en figuren uit hout. Echt heel grappig en ik moest natuurlijk met eentje op de foto. Hoezo alleen voor kleine kinderen?

Vakantie texel herfst 2014 061

Vakantie texel herfst 2014 006

Wat is de zee toch mooi!

Dit waren ze al weer, mijn happy moments van afgelopen week. Ik heb lekker kunnen genieten op vakantie en gister ben ik naar de stad geweest en heb ik een lekkere nieuwe sjaal gekocht ^^ Straks ga ik naar een vriendin die ik al lang niet meer gezien heb en dan vanmiddag naar de verjaardag en dan zie ik mijn oma weer. Deze week wordt weer druk met school, want de tentamens komen eraan, maar ik ga gezellig uit eten!

Love,

Eline

8 gedachtes over “Happy moments week 43

Geef een reactie

