Five favourites

collage five favorites 1Ik heb eigenlijk niet genoeg favorieten om er een hele grote maandelijkse post over te schrijven, maar het leek me leuk om af en toe vijf favorieten met jullie te delen. Kijken jullie mee?

DSCN2243 (2)

Ik ben echt dol op sjaals en dit is mijn nieuwste aanwinst. Hij is van Pieces en wat hebben ze daar ontzettend mooie sjaals! Ik had er eigenlijk nog wel meer willen kopen, maar dat is dan weer niet goed voor mijn portemonnee. Ik moet ook eerst een nieuwe winterjas kopen, want ik had een hele mooie gezien, maar die past niet bij de winterjas die ik nu heb dus kocht ik maar een lekkere zwarte, want die past overal bij!

essence stay all day concealer

Deze concealer van Essence is echt super fijn. Het is de Stay all day long-lasting concealer. Ik heb de kleur 20 soft beige en die sluit goed aan bij mijn huidskleur. Hij dekt erg goed en hij blijft ook lang zitten. Ik was al heel lang op zoek naar een concealer met een sponsapplicator en nu heb ik hem gevonden! Deze is ook niet zo droog als een stick en ik vind hem heel fijn aanbrengen en hij dekt ook erg goed! Ik ben fan ^^

nyc lip laquer

Ik had al veel goeds gelezen over de NYC Expert Last lip lacquer. Ik heb de kleur 204 Central Park Passion. Ik wilde eerst kijken of ik hem fijn vond, want dan kan ik altijd een andere kleur erbij kopen. Ik ging dus lekker voor een neutraal kleurtje die je altijd kan dragen. Ik vind hem erg mooi en je ziet wel dat je iets op je lippen hebt. Hij is erg romig en hij blijft erg lang zitten. Hij brengt makkelijk aan en hij dekt erg goed.

DSCN2222

Ik heb een nieuwe pyjama broek. Hij is van de Hunkemöller en wat is hij lekker warm! Ik wilde graag een nieuwe pyjama en toen ik deze broek zag was ik verkocht. Hij is zo zacht en hij staat me ook goed. De onderkant is wat smaller dus je struikelt niet over de lange pijpen, want ik heb erg korte benen. Hij staat heel leuk bij mijn fluffy pantoffels. Hij was redelijk prijzig, maar hier ga ik erg veel plezier van hebben en hij gaat zeker een lange tijd mee ^^

Vampire Diaries is weer begonnen! Ik loop twee afleveringen achter, maar die ga ik zeker heel snel inhalen. Ik vind het echt een super leuke serie en wat is het toch weer spannend. Volgens mij is dit het laatste seizoen dus dat is wel jammer, maar anders wordt het misschien weer te langdradig. Ik ben heel benieuwd hoe ze het gaan afsluiten en wat er allemaal nog gaat gebeuren!

Dit waren mijn five favourites. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen, want dan doe ik het misschien vaker. Nog een fijne maandag en succes deze week!

Love,

Eline

 

9 gedachtes over “Five favourites

Geef een reactie

