Beauty of the sea

sea

Zoals jullie weten ben ik vorige week naar Texel geweest. Ik heb daar lekker veel foto’s gemaakt, want wat is de zee toch mooi. Als de zon scheen was het echt prachtig en ik wil de foto’s graag met jullie delen. Ik hoop dat jullie ze mooi vinden!

sea

Vakantie texel herfst 2014 040

sea

Vakantie texel herfst 2014 072

sea

Ik hoop dat jullie ze mooi vonden. Ik heb echt van de vakantie genoten, want het was echt lekker ontspannen met al doe mooie natuur om me heen.

EN: As you may know I went to Texel last week and I made a lot of pictures there. The sea is so beautiful! When the sun was shining it was absolutely beautiful and I would love to share my photos with you. I hope you like it!

Love,

Eline

9 gedachtes over “Beauty of the sea

Geef een reactie

