What’s on my mind

DSCN2243 (2)

Ik kwam dit leuke lijstje tegen op verschillende blogs en het leek me leuk om te beantwoorden. Zo leren jullie me iets beter kennen en zien jullie wat ik allemaal heb gedaan afgelopen week.

Loving
Ik  houd van mijn familie en vrienden. Ze maken me vrolijk en ze leiden me af van sommige de dingen waarover ik pieker zoals werk en school. Het is erg druk en het is fijn dat ik lekker kan ontspannen met hun. Afgelopen vrijdag ben ik lekker gaan skaten! Het was echt super fijn. Lekkere cake onderweg. De laatste tijd ben ik echt dop op skaten en schaatsen!!

Drinking
Op dit moment ben ik echt weer helemaal verslaafd aan chocolademelk. Ik vind het zo ontzettend lekker en dan heb ik ook nog eens een mooie roze beker. Het weer is typisch herfst dus ik vind dat ik het zo af en toe wel mag hebben. Lekker zelf gemaakt met wat poeder en halfvolle melk. Het is zo slecht nog niet hoor.

Eating
Penne! Ik vind Italiaans eten echt super lekker. Mijn moeders zelfgemaakte pizza is echt zo lekker! Afgelopen maandag ben ik met 2 vriendinnen van school naar Happy Italy geweest en daar heb ik super lekkere penne gegeten met gehaktballetjes, tomatensaus, cherry tomaatjes, kaas en kruiden. Ik weet de naam niet meer, maar het was zo veel en zo lekker! Als toetje hadden we tiramisu. Het was super goedkoop en zo lekker. Ik zat helemaal vol, maar het was heel erg leuk. Over een paar weken gaan we weer terug, maar dan voor pizza ^^

Watching
Op dit moment kijk ik niks, maar de laatste tijd ben ik helemaal weg van The Vampire Diaries en Hawai Five-O. Ik vind het vooral gezellig om lekker met vrienden of familie samen tv te kijken. Ook kijk ik de laatste tijd wat meer Youtube, maar eigenlijk kijk ik niet zo veel tv meer. Telt lezen ook mee?

Thinking
Ik denk op dit moment veel te veel. Over werk, school en wat ik precies wil met mijn blog. Ik wil misschien een nieuwe lay-out en ik wil nog steeds Youtube filmpjes gaan maken. De tentamens komen er over twee weken weer aan en ons tijdschrift moet af. Op dit moment denk ik aan mijn stage morgen, want ik ga een spookhuis met ze knutselen. Werk is ook druk, want in combinatie met school lukt het allemaal even niet meer dus het is een chaos in mijn hoofd.

Needing
Ik heb eigenlijk niet zo veel nodig. Vooral wat meer rust, maar die komt als alle opdrachten straks af zijn over drie of vier weken. Ik moet het gewoon wat rustiger aan doen en naar mijn lichaam luisteren, want ik heb wat meer last van mijn astma. Verder heb ik ook nog een nieuwe rugzak nodig, want mijn map past er niet goed in dus nu past mijn rugzak niet zo goed dicht. Niet zo handig dus als het regen…

Feeling
Op het moment dat ik dit schrijf voel ik me redelijk goed. Ik ben net uit eten geweest dus dat was echt heel gezellig. Ik ben heel blij dat ik leuke dingen kan doen zonder dat er mega veel alcohol bij komt kijken zoals meer dan de helft van mijn klas. Ik ben blij met al mijn lieve vrienden en familie die mij ondersteunen en ik ben ook wel erg moe, want het was een lange dag geweest. Het gaat dus wel goed, maar ik ben blij als alle stress straks over is en de tentamens en opdrachten zijn ingeleverd.

Wishing
Ik wens eigenlijk niks. Misschien wat meer vrede in de wereld, want wat toch allemaal aan de hand is in de wereld. Iedereen is gewoon gelijk en heeft net zo veel recht om te leven als iedereen. Jammer als sommige dat niet snappen.

Enjoying
Ik heb plezier met mijn vrienden en ik heb weer meer muziek gespeeld dus daar geniet ik erg van. Het is zo lekker ontspannend. Ik heb ook een nieuwe pyjama dus daar geniet ook extra van met mijn lekkere pantoffels of cozy socks.
Al jullie lieve reacties zijn zo fijn! Jullie lezen mijn blog met plezier en er zit weer meer groei in. Ik ben echt heel blij met jullie!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en ik vond het erg fijn om een beetje van me af te schrijven. Zo weten jullie toch wat meer wat er allemaal achter de schermen en in mijn hoofd omgaat. Ik wil jullie echt bedanken voor alle lieve reacties, want ze doen me echt zo veel plezier!

Love,

Eline

Een gedachte over “What’s on my mind

Geef een reactie

