Happy moments week 44

happy moments week 44 collage

Het is weer zondag dus tijd voor mijn Happy moments van afgelopen week. Ik heb best wel een leuke week gehad, maar ook veel stress, want de tentamens komen eraan en ons tijdschrift moet af en dat gaat nog niet altijd even goed.

20141026_102435

Vorige week sprak ik eindelijk weer met Yvonne af. We hadden elkaar al super lang niet meer gezien nu we niet meer bij elkaar op school zitten. We besloten om lekker te gaan skaten. Het was mooi weer en er was cake!

happy italy

Maandag ging ik gezellig uit eten bij Happy Italy met twee klasgenoten. Het was super gezellig en vooral erg gezellig. Ik kijk al uit naar de volgende keer!

knutselen halloween

Ik maakte voor mijn stage een knutselopdracht en ik vond hem echt heel leuk geworden. De kinderen waren enthousiast dus ik ben weer een trotse juf.

20141029_123923

Dit gebeurt er dus als we pauze hebben en we hebben een laptop. Ze wilde misschien een strip in haar tijdschrift, maar het liep een beetje uit de hand. haha.

20141029_182820

Oke betrapt. Ik heb dus al heel Michael Bublés kerst album geluisterd. Ik wordt gewoon zo ontzettend blij van kerstmuziek en ik had echt zin om lekker kerstliedjes te gaan luisteren. Beetje vroeg, maar wel erg leuk. Oeps.

DSCN2222

Ik wordt zo blij van mijn nieuwe pyjama. Hij is zo zacht en hij is echt super fijn!

be awesome

Don’t forget to be awesome! Mensen kijken en beoordelen toch wel dus waarom zou je dan niet gewoon awesome zijn?

Dit waren al weer mijn happy moments. Deze week wordt heel druk met  school, want onze kwartaalopdracht moet af en er moet nog een heleboel gebeuren. Ook ben ik weer ziek aan het worden dus dat is ook mooi vervelend, maar ik ga zondag schaatsen en ik ga er gewoon het beste van zien te maken.

EN: These were my happy moments. I had a lovely dinner with some of my friends. I also went skating with a friend that I hadn’t seen in a verry long time and there was cake. I made this house for halloween and the kids loved it. This week will be really bussy but on sunday I will go ice skating and I will just make the best out of it.

Love,

Eline

12 gedachtes over “Happy moments week 44

  1. svenja zegt:

    Je nieuwe pyjama en cosy sloffen zien er zo fijn uit. Ik kan er altijd zo happy van worden ’s avonds comfy kleren aan te doen om vervolgens lekker op de bank een filmpje te kijken <3

Geef een reactie

