Project Positief Tag

collage

Ik kwam deze tag tegen op de blog van Dagmar en ik vond hem zo leuk dat ik hem nu ook ga doen. 

Do what makes you happy

Wat is je favoriete quote en waarom?
Ik kwam deze quote laatst tegen en ik vond hem ontzettend mooi. Gewoon genieten van het leven en omring je met mensen waar je mee kan lachen, want dat is een dan de belangrijkste dingen in het leven, plezier maken. Je leeft maar een keer en zorg dat je ervan geniet met mensen die je begrijpen en waar je uren mee kan kletsen en lachen. Vrienden en familie zijn ontzettend belangrijk!

Welke droom zou je in je leven willen realiseren? Yes you can!
Ik zou ontzettend graag een keer naar Amerika willen, maar ik wil gewoon genieten van het reizen. Al is het in eigen land, want ook wij hebben zo veel moois. Ook zou ik later gelukkig willen zijn met fijne vrienden en natuurlijk een leuke vriend. Ik wil vooral genieten van het leven en er alles uit halen wat er in zit. Amerika zou toch wel heel gaaf zijn. Ook zou ik graag willen backpacken in Engeland, Ierland of Oostenrijk. Lekker de bergen in en genieten van al het mooie uitzicht.

Wat betekent geluk voor jou?
Geluk is lachen met vrienden en familie. Ik vind het zo belangrijk dat er iemand is die me kan opvrolijken en me moed in kan praten. Ik heb het niet altijd makkelijk, maar als hun me er dan doorheen helpen betekend dat ontzettend veel. Ook van muziek luisteren wordt ik ontzettend gelukkig. Ik kan er helemaal in opgaan. Geluk is vooral leuke dingen doen, genieten en ontspannen.

035

Wie kan jou ontzettend opvrolijken?
Mijn vader en moeder kunnen me altijd opvrolijken en natuurlijk mijn beste vriendinnen. Gewoon lekker een lachen tot je buikspieren pijn doen. Daar heb ik vorig schooljaar nogal wat leraren mee verveeld.

Voor wat mogen we je ’s nachts wakker maken?
Ben & Jerry’s anyone? Omg het is zo lekker en chocolade pepernoten, nom nom nom. Zo lekker! Maar ook schaatsen, want dan voel ik me zo ontzettend vrij. Ooit zou ik nog wel in New York willen schaatsen. Vooral voor leuke dingen ^^

Waardoor kreeg je voor het laatst een lachbui?
Haha, gisteravond. Ik was met mijn vader de afwas aan het afdrogen en toen we klaar waren wilde hij de stop van het water eruit halen en toen deed hij heel gek met zijn hand, alsof er iets in het water zat. Dat was zo grappig, haha. Als je het na verteld klinkt het nooit zo leuk, maar je had er echt bij moeten zijn.

Op welke prestatie ben je ontzettend trots?
Ik ben trots dat ik de City Run heb gelopen van 5 km twee jaar geleden. Ik had nooit verwacht dat ik zo ver kon hardlopen met mijn astma. Ook ben ik heel trots dat ik acht jaar lang heb geschaatst. Ik voel me zo ontzettend vrij op het ijs. Ik mis het echt en ben blij dat ik binnenkort weer ga! Als laatst ben ik trots op mijn havo diploma. Het was niet altijd makkelijk thuis en toch heb ik doorgezet en het gehaald. Ik ben echt trots op wat ik allemaal al gedaan heb, want dat kan niemand me meer afpakken!

Welke boodschap zou je graag aan anderen willen meegeven?
Geniet van het leven. Doe wat je zelf wil en laat anderen je nooit iets doen wat je niet wilt. Ik kan een heleboel dingen niet door mijn astma, maar dat heb ik geaccepteerd en doe vooral de dingen die ik wel kan. Geniet van het leven en doe leuke dingen. Maak je niet druk om wat anderen van je vinden. Je hebt je beste vrienden en je familie. Luister naar ze en lach met ze. Het leven is maar kort en je kan er zo veel uithalen. Blijf bij jezelf, want anderen lopen niet in jouw schoenen.

Een hoop positiviteit en ik hoop dat ik jullie geïnspireerd heb en dat jullie een ontzettend leuke dag hebben!

Love,

Eline

5 gedachtes over “Project Positief Tag

Geef een reactie

