Schrijf eens een brief!

DSCN2278

Wanneer schrijven we nou nog een brief. Met de feestdagen sturen we eens een kaartje, maar echt een lange brief zoals vroeger, nou dat doen we niet meer. Eigenlijk is het super leuk om een lange brief te schrijven naar je beste vriendin of familie. Daarom en ik super blij dat ik deze mailkit heb gewonnen van Fairminds. Nu kan ik weer een heleboel brieven schrijven dus let op je brievenbus, want daar kan wel eens iets inzitten!

DSCN2258

Deze mooie doos kwam met de post binnen, natuurlijk wel ingepakt, maar het zag er al meteen super leuk uit.

DSCN2259

Wat zit er ontzettend veel spullen in. Ik heb echt genoeg briefpapier en tape voor de rest van het jaar dus ik kan er een heleboel mee doen. Ook als achtergronden voor mijn blog kan ik ze gebruiken. Ik ben er echt super blij mee, maar pas wel op voor alle glitters, want die krijg je niet makkelijk meer van je tafel af, oeps.

DSCN2262

Deze kaartjes zijn super leuk! Er zitten drie kaarten in met tekst en een paar zonder, want die kan ik straks helemaal zelf versieren. Ik vind ze echt heel gaaf en ik ga er zeker een aantal mensen mee laten lachen.

DSCN2263

Er zat ook washitape in en een ontzettend gave stempel. Washitape heb je echt nooit genoeg, want die kan je echt overal voor gebruiken. De stempel heb ik nog niet gebruikt, maar ik ben toch wel heel benieuwd. Ik moet alleen nog eventjes inkt gaan kopen ergens…

DSCN2269

Deze leuke frutsels zaten er ook in. Hiermee kan je je kaarten super leuk versieren! Ik vind vooral de sterren heel erg mooi met de vlinders erop. Ik vind het een beetje zonde om ze te gaan gebruiken, want het zijn allemaal zulke mooie spullen, maar ik maak er iemand wel heel blij mee.

DSCN2273

Kijk eens wat en ontzettend mooi papier! Dit is toch wel echt mijn favoriete onderdeel van de hele kit. Het is echt heel dik karton en al die mooie patronen. Het zijn er ook best wel veel en ze zijn ook erg verschillend. Zo zitten er donkere in, zoals die paars met gouden, maar ook wit met mintgroen. Voor iedereen wat wils en dus ook voor elke gelegenheid. Ik weet nog niet of ik ze allemaal ga gebruiken om dingen uit te knippen, want ik zou ze ook heel goed kunnen gebruiken voor mijn blog. Ik vind het gewoon zo’n zonde om al die mooie spullen te gaan gebruiken.

DSCN2278

Dit was echt een bomvolle mailkit en ik ben er echt super blij mee. Ik wil Marlous echt bedanken voor de mooie winactie, want ik ga er echt heel veel plezier van hebben. Ik schrijf eigenlijk veel te weinig brieven dus ik wil er ook echt meer gaan schrijven en de feestdagen zijn echt het perfecte moment om de mensen in mijn leven te bedanken voor alles wat ze voor me hebben gedaan. Ik krijg nu helemaal zin om te gaan knutselen.
Schrijven jullie nog wel eens een brief?

Love,

Eline

10 gedachtes over “Schrijf eens een brief!

  1. brightmorningdew zegt:

    Ja super leuk! Ik moet ook weer meer brieven schrijven.. vroeger deed ik aan postcrossing.. was echt super leuk! Misschien ook iets voor jou als je meer wil schrijven?

Geef een reactie

