Plog vrijdag 7 november 2014

tassen

De dag begon erg rustig, maar werd later toch drukker door het sporten en vooral door mezelf, want ik wilde weer te veel dingen in een dag proppen. Kijken jullie mee?

DSCN2280

Good morning! Lekker rustig wakker worden vandaag en ik scrolde door wat blogs heen in mijn badjas met comfy sloffen. Ik hoefde eigenlijk pas om een uur naar school, maar ik zou een vriendin van mij gaan helpen met rekenen dus toen had ik uiteindelijk toch een beetje haast.

DSCN2287

Voordat ik naar school ging maakte ik nog een aantal foto’s voor de artikelen voor volgende week. Dit is alvast een sneak peak.

kleuren

Ik kon het niet laten om toch nog even snel te gaan kleuren, want ik vind het zo fijn, maar daar komt binnenkort nog een uitgebreid artikel over online. Voor nu kon ik alvast lekker ontspannen terwijl ik nog niet naar school was geweest.

tassen

Gister kwam mijn nieuwe tas binnen en ik vind hem echt heel gaaf! Hij is alleen iets kleiner dan ik had gedacht dus nu past het er eigenlijk maar net in en mijn laptop past helemaal niet dus dat is wel flink balen, maar hij is heel mooi. Daarnaast mijn sporttas voor de fitness en zumba.

Ik heb op school en in de fitness geen foto’s meer gemaakt, want het was erg druk en het was ook niet zo bijzonder. We zaten nog maar met zeven mensen in de klas, want de rest kwam niet opdagen. Ik heb een half uur gefitnessed, want ik was iets te vroeg voor zumba. Daarna heb ik dus zumba gedaan. Het viel een beetje tegen, want de lerares van normaal was er niet en ik vond de invaller niet zo leuk. Volgende keer beter.

douche producten

Lekker douchen. Ik was er echt even aan toe. Blaren onder mijn voeten, maar ik kon me even heerlijk ontspannen onder de douche. Wat hebben wij veel spullen bij de douche staan zeg! De meeste zijn ook nog eens van mij, oeps!

DSCN2303

Cozy op de bank met mijn favoriete deken ever! Deze zat in mijn kerstpakket vorig jaar en wat ben ik er blij mee. Ik heb gezellig met mijn moeder Collegetoer gekeken en daarna Wij zitten vast. Best wel een heftig programma, maar toch wel heel interessant.

DSCN2307

Yummy! Mijn moeder had lekker stokbrood gehaald en zelf eiersalade gemaakt. Zo lekker!!

Mijn dag begon rustig, maar eigenlijk was de middag en vooral het sporten me iets te veel. Ik had de avond ervoor slecht geslapen en dat merkte ik wel. Het is nu bijna elf uur en ik ben echt helemaal kapot. Ik heb een afspraak gemaakt bij de longverpleegkundige, maar die is pas over drie weken dus dat is wel een beetje balen. Vandaag (zaterdag) moet ik van een tot acht werken, maar zondag ga ik lekker schaatsen, maar dat zien jullie allemaal nog wel voorbij komen op mijn social media of op de blog! Nog een fijne dag!

Love,

Eline

4 gedachtes over “Plog vrijdag 7 november 2014

Geef een reactie

