Happy moments week 45

PicMonkey Collage

De laatste loodjes wegen vaak het zwaarst. Morgen moeten we onze kwartaalopdracht inleveren dus dat was nog even hard werken en vandaag nog even, maar ik heb toch best nog een aantal leuke dingen gedaan!

kleuren

Afgelopen week kocht ik voor mezelf een kleurboek als beloning, daar komt binnenkort een review over. Ik heb dus lekker gekleurd. Ik vind het zo leuk en ontspannend.

DSCN2274

Ik ontving mijn pakketje en wat zaten er mooie schrijfspullen in. Ik kan echt niet wachten tot ik er mee aan de slag kan gaan! Je vindt de review hier.

20141105_135435

We hadden een aantal tussenuren dus nam ik een lekker broodje en wat is eiersalade toch lekker! Mama had het van de week ook al zelf gemaakt voor op stokbrood en wat kan ik er iedere keer toch van genieten!

20141107_164810

Ik was afgelopen week weer sportiever bezig. Ik heb weer 5 km hardgelopen nadat ik een aantal weken ziek was geweest. Ook heb ik een half uur gefitnessed en daarna door naar zumba dat een beetje tegenviel, maar het verslag van die dag kan je hier ook lezen.

tassen

Mijn nieuwe rugzak kwam binnen! Ik vind hem echt super mooi. Hij is kleiner dan ik dacht dus mijn laptop past er niet in, maar hij bevalt tot nu toe goed. Hoe leuk is mijn andere tas! Daar zaten mijn sportspullen in, maar ik ben echt nog steeds blij dat ik heb gewonnen had.

20141106_202953

Guilty pleasure! Chocolade pepernoten zijn echt niet goed voor mij, maar ze zijn zo ontzettend lekker. Ik kan er echt niet van af blijven.

kaarsenhouder kruidvat

Deze kaarsenhouder kocht ik gister bij de Kruidvat voor 2.50. Ik vind hem echt prachtig! Zouden jullie het leuk vinden om er een review van te zien?

IMG_20141105_103206

Haha even lekker gek doen op instagram. Ik was die ochtend lekker bezig met school en mijn blog dus toen kwam dit, haha.

Dit waren al weer mijn happy moments. Vandaag ga ik nog hard leren, want volgende week is mijn tentamenweek en presentatie over onze kwartaalopdracht. Ik ben erg trots op ons tijdschrift, maar ik ben heel blij dat hij nu af is. Ik ga straks met een vriendin die ik al heel lang niet gezien heb weer schaatsen dus ik heb er echt ontzettend zin in. Nu even lekker ontbijten en dan kan de dag beginnen. Fijn weekeind!

Love,

Eline

12 gedachtes over “Happy moments week 45

Geef een reactie

