Lekker kleuren

DSC_0430

Kleuren deden we vroeger altijd, maar nu zie je ontzettend veel kleurboeken voor volwassenen. Ik besloot om een cadeautje voor mezelf te kopen na de drukke en zieke weken. Ik heb drie verschillende kleurboeken: een mandela kleurboek, een feelgood kleurboek en het enige echte kleurboek voor volwassenen. 

DSC_0405

Het was een cadeautje voor mezelf dus ik heb hem laten inpakken.

feel good kleurboek

Dit is het feelgood kleurboek. Ik had heb bij Teskuh gezien en ik vond hem zo leuk dat ik hem ook wilde kopen. Er staan allemaal mooie teskten in met een bijpassende kleurplaat. Ik vind hem echt heel leuk!

feel good kleurboek

DSC_0424

Zijn ze niet ontzettend schattig!! De kleurplaten zijn wel wat makkelijker, maar ze zijn zo leuk ^^ Deze kostte 6.95 euro.

DSC_0413

Het enige echte kleurboek voor volwassenen is meteen een stuk dikker en lastiger. Super leuk voor de uitdaging. Gelukkig staan er ook wat makkelijkere tekeningen in.

kleurboek

DSC_0417

DSC_0418

Deze zijn ook al zo leuk. Die konijntjes zijn echt super schattig! Er staan echt ontzettend veel kleurplaten in, van heel moeilijk tot heel makkelijk. Ik wordt helemaal vrolijk van al die mooie tekeningen en ik kan niet wachten tot ik ze allemaal kan inkleuren. Dat gaat nog wel even duren en mijn potloden zullen dan al een stuk korter zijn, maar ik ben er echt heel blij mee. Deze kostte 10.95.

DSC_0407

Als laatste mandela’s. Hij komt van de Action en kostte maar 1 euro. Ik wilde eigenlijk de andere kleurboeken, maar die hadden ze niet meer.

DSC_0408

DSC_0411

Ik heb er al gewoon eentje af!! Ik vind ze echt super leuk en het is ook fijn dat je hem makkelijk kan omklappen, want dat is soms lastig met het kleurboek voor volwassenen, want dan kan je niet goed bij de hoekjes. Deze is wat simpeler, maar hij kostte maar 1 euro.

DSC_0439

Ik vind het echt super fijn om te kleuren. Ik kan me helemaal ontspannen en al die kleuren zijn zo leuk! Ik kan alleen niet altijd kiezen aan welke ik wil beginnen, want ik moet ze wel eerst afmaken van mezelf, want anders ben ik overal al aan begonnen, haha. Ik kan het echt iedereen aanraden. Er is echt ontzettend veel keus dus voor ieder wat wils. Zeker nu de feestdagen en vakantie eraan komt is het echt een super leuk cadeau om te vragen of voor je zelf te kopen. Af en toe mag je je zelf wel eens verwennen.
Kleuren jullie nog wel eens?

Love,

Eline

11 gedachtes over “Lekker kleuren

Geef een reactie

