Catrice lipstick Berry Bradshaw

berry bradshaw lipstick

Ik heb er weer een ontzettend mooie lipstick bij. Ik was al een poosje op zoek naar een wat donkere lipstick en toen vond ik deze mooie lipstick bij Catrice. Hoe leuk is de naan? Berry Bradshaw. Ik ben er echt heel blij mee en hij is niet te donker, maar toch lekker opvallend. DSCN2308

De lipstick komt dus uit de Ultimate Colour collectie en ik heb de kleur 340 Berry Bradshaw. Ik vind het altijd zo leuk als ze make-up een naam geven! Net iets persoonlijker dan alleen een nummer.

berry bradshaw lipstickHet is een mooie donker rode kleur. Op de foto lijkt hij wat meer roze, maar als ik hem op heb zie je dat hij toch echt rood is. Ik vind het altijd zo leuk dat er dan Catrice op de lipstick staat.

DSCN2323

Wat een hoop pigment! Hier zie je een stuk beter dat het toch echt een mooie rood is. Deze swatch bleef echt goed zitten. Ik kreeg het meeste er wel af, maar toch staat er een streep op mijn arm die ik er niet goed af krijg. Op je lippen gaat hij er wel iets sneller af. Iets snacken of drinken kan wel, maar een hele maaltijd gaat hij niet overleven.

berry bradshaw lipstick

Ik vind de verpakking lekker strak. De kleur is echt zo mooi!

Tada! Ik vind de kleur echt super mooi! Een opvallende lipkleur, maar niet zo donker als deze van Rimmel. Een ontzettend mooie lipstick voor in de herfst en de winter. Hij blijft redelijk goed zitten, maar na een maaltijd moet je hem wel even bijwerken, maar dat is niet zo erg. Ik ben er echt heel blij mee en het is zeker een budget topper! Catrice heeft echt super fijne lipsticks en ik ga hem zeker nog een heleboel dragen.

Love,

Eline

9 gedachtes over “Catrice lipstick Berry Bradshaw

Geef een reactie

