Foto op canvas

foto op canvas

Een tijdje geleden werd ik benaderd door CanvasCompany of ik een foto wilde laten afdrukken. Ik zei natuurlijk ja en van het een kwam het ander. Het lastigste is een foto uitkiezen, maar uiteindelijk kwam ik bij mijn lievelingsfoto van de prachtige bloemen die ik van de zomer gefotografeerd heb. 

Ik was best wel zenuwachtig, want zou de kwaliteit wel goed zijn? Het bestellen zelf was heel erg makkelijk. Je kon zelf een foto uploaden. Het juiste formaat aanklikken en hem uitsnijden. Het was even passen en meten, want het is best wel een lastige foto, maar als je wilt kan je het ook door medewerkers van CanvasCompany laten doen.

DSCN2360

Een close-up van het schrilderij. Hij lijkt nu heel erg gestreept, maar dat is hij helemaal niet, dat komt door de foto die ik heb gekozen. Ik vind de kwaliteit erg goed en mijn foto is mooi scherp gebleven. Het zou iets fijner zijn als ze bij het uploaden zouden aangeven of de kwaliteit goed genoeg was, maar ik ben echt super blij met het resultaat. Het canvas is 40 bij 30 cm, maar je kan uit ontzettend veel verschillende afmetingen kiezen.

DSCN2359

De bestelling ging vrij snel. Ik bestelde hem op zondag en hij kwam donderdag middag binnen. Op maandag worden er geen pakketjes bezorgd dus eigenlijk drie werkdagen en dat is best snel, want hij moet nog worden uitgeprint en opgestuurd. De service was goed en het was erg makkelijk om te doen. Ik vind het super leuk om mijn foto nu in het echt te kunnen ophangen. Niet alleen maar een plaatje op mijn computer, maar nu kan ik lekker opscheppen aan iedereen dat ik hem zelf gemaakt heb.

DSCN2370

Je kon zelf kiezen of je de zijkanten ook bedrukt wilde hebben. Ik heb dat wel gedaan, want dat vind ik mooier bij het ophangen, want anders heb je van die witte randen. Ieder zijn eigen smaak.

DSCN2354

Ik ben er echt super blij mee. De kwaliteit is goed en ik vind het ontzettend gaaf om hem straks te kunnen ophangen. Als je nog een cadeautje zoekt voor een verjaardag of voor de feestdagen is dit een heel leuk idee! Ik ben erg enthousiast en CanvasCompany heeft mooi werk afgeleverd!

Love,

Eline

€ gesponsord

13 gedachtes over “Foto op canvas

Geef een reactie

