Happy moments week 46

collage happy moments 46

Druk, zo zou ik de afgelopen week omschrijven en erg vermoeiend. Ik had tentamenweek en mijn kwartaalopdracht moest af zijn plus presentatie, werk en sporten werd het een beetje overweldigend en deed ik weer eens te veel dan goed voor me was. Gelukkig waren er ook fijne en rustige momenten die ik met jullie ga delen.

schaatsen

Afgelopen zondag ging ik gezellig schaatsen met mijn vriendin waarmee ik vroeger op schaatsen had gezeten. Toen ik daar aankwam sliep ze nog, oeps, maar een uur later stonden we op onze schaatsen rondjes te draaien. Helaas was de binnenbaan dicht dus moesten we het met de 400 meter baan doen, maar het was een geslaagde dag!

ontbijtkoek

Ik was wat meer thuis dan normaal door mijn tentamens, maar als ik weg moest had ik altijd haast en had ik eigenlijk niet zo veel tijd om te eten. Deze week heb ik echt meer genoten van ontbijtkoek dan anders. Ik eet het eigenlijk bijna elke dag bij mijn brood, maar het is dan toch anders. Hmmm!

DSCN2359

Mijn canvas kwam binnen van CanvasCompany! Ik ben er echt super blij mee. De originele fotoserie kan je hier terug zien. Het is echt een van mijn lievelingsfoto’s. Ik moet alleen nog even een plekje zoeken waar ik hem wil gaan ophangen.

203927494861354470

Haha ik ging van de week zwemmen en dit was de foto die ik maakte. Sinds ik mijn duikbril heb gekocht kan ik echt niet meer zonder. Ik heb veel minder last van mijn ogen en het zwemt een stuk fijner. Ik was een beetje fanatiek in het 50 meter bad, maar ik kon wel lekker rustig zwemmen. Uiteindelijk was ik de rest van de dag helemaal kapot, maar het was fijn om weer gezwommen te hebben, want het was al weer een poosje geleden.

flow

Ik was met een paar mensen en vrienden uit de klas naar de stad geweest, wat gegeten en geshopt. Toen we klaar waren moest ik nog een poosje wachten voor dat ik naar zumba kon dus ging ik lekker in de bieb zitten lezen in de Flow. Echt een super leuk tijdschrift die je weer met beide benen op de grond zet. Zumba was super leuk. Ik heb vooraan gestaan en lekker gedanst. Het uur was zo om en ik had echt super veel plezier.

quote mooi

Ik kwam deze mooie quote tegen op Pinterest. Iedereen is mooi zowel van binnen als van buiten en laat niemand je wijsmaken dat je dat niet bent. Je bent jezelf en als iedereen lekker zichzelf zou zijn en andere mensen niet zouden bekritiseren zouden we allemaal een stuk gelukkiger zijn.

Toen was mijn drukke week al weer om. Het kwartaal is afgesloten en mijn opdracht is af. Ik ben echt super blij dat ik de taaltoets gehaald heb, want die was moeilijk! Aardrijkskunde heb ik echt net gehaald, precies op het randje, maar gehaald is gehaald en mijn studiepunten zijn binnen. Morgen heb ik workshops over onze nieuwe opdracht. Deze keer gaan we een soort tv-programma maken. Super leuk! De rest van de week is heel druk met een propvol rooster, maar ik ga proberen wat meer tijd voor mezelf te maken en wat meer te ontspannen. Fijn weekeind!

Love,

Eline

6 gedachtes over “Happy moments week 46

Geef een reactie

