Nails: Rose Gold

rose gold

Ik heb weer twee super mooie lakjes! Ik moet toegeven dat ik er nu toch wel erg veel heb, maar gouden glitters had ik nog niet en kerst komt er aan dus had ik een goed excuus om te kopen. 

hema nagellak

De nagellakjes van de hema zijn echt top! Ze drogen snel en dekken erg goed in twee dunne laagjes. Ook blijven ze goed zitten. Deze keer heb ik een donker roze kleur die op je nagels een zalmkleur krijgt. Hij heeft het zwemmen overleefd, maar na drie dagen begint de lak toch wel los te raken. Ik heb deze kleur gekregen en ik kon hem in de winkel niet meer vinden, maar ze hebben genoeg kleuren die er op lijken! Zo veel mooie lakjes ^^

nyc glitter lak

Glitters zijn echt helemaal top voor de feestdagen. Ik wordt er echt helemaal blij van en gouden glitters had ik eigenlijk nog niet en toen ik deze zag wilde ik hem toch wel heel graag hebben. Deze kleur komt uit de kerstcollectie van NYC. De glitters zijn niet super groot, maar ook niet heel klein. Er komen veel glitters van het kwastje af dus je hoeft niet honderd keer over je nagel te gaan om de glitters erop te krijgen.

nails

Sorry voor alle velletjes, maar dat krijg je als je moet werken. Ik vind het echt een hele mooie kleur. Ik wilde niet overal glitters doen, want dat zou ik er nooit meer afkrijgen, maar zo vind ik het echt een heel leuk effect en het staat heel leuk en is niet too much.
Ik ben erg blij met allebei de lakjes. Ze blijven redelijk goed zitten. De roze nagellak verkleurt wel iets als je hem wat langer op hebt, maar hij blijft wel heel mooi glanzen. Ze zijn echt super leuk en vooral de glitters ga ik nog veel dragen de komende feest periode.

Love,

Eline

7 gedachtes over “Nails: Rose Gold

Geef een reactie

