Mijn instagram favorieten

header instagram favorieten

Instagram is een van mijn favoriete social media accounts. Ik wordt altijd ontzettend blij van alle mooie plaatjes en kijk er dan ook erg vaak op. Vandaag ga ik een aantal van mijn favorieten accounts laten zien.

thepinkdiary collage

Thepinkdiary maakt altijd hele mooie heldere foto’s. Ze maakt eigenlijk nooit foto’s van zichzelf, maar haar verzamelingen vind ik er altijd zo mooi uitzien en kijk naar dat eten! Haar stijl is ontzettend leuk en ze heeft ook een blog waar ze af en toe iets op zet met prachtige foto’s!

anne solveig collage

Anne is een van mijn favoriete Nederlandse bloggers en haar instagram account mag er zeker wezen. Haar foto’s zijn altijd prachtig belicht en ik raak er altijd erg door geïnspireerd. Ze deelt van alles. Vooral dingen over haar blog, maar ook haar favoriete shirtjes en kaasstengels.

itscherry collage

Als je net als ik van plaatjes van lekker eten en mooie bloemen houdt, moet je It’s Cherry zeker volgen. Ik krijg altijd honger van al die zoetigheden. Roze rozen zijn zo mooi!

veracamilla collage

Ook Vera is een van mijn favoriete bloggers. Op haar blog maakt ze altijd hele mooie foto’s maar op haar instagram vind je echt zulke prachtige foto’s. Ik weet niet hoe ze het doet, maar het licht is altijd super mooi en wat zit haar make-up toch altijd mooi.

missglamorazzi collage

Zowel op Youtube als op Instagram deelt Ingrid haar leven. Ze houdt van donuts en ze maakt altijd leuke selfies. Sinds kort woont ze in New York dus daar zijn genoeg foto´s van te vinden. Ik ben echt dol op haar Youtube video´s. Als je die nog niet gezien hebt, moet je ze zeker bekijken, maar haar instagram is zeker de moeite waard.

Dit waren alweer mijn vijf favorieten. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en weer nieuwe inspiratie hebben opgedaan.

Love,

Eline

17 gedachtes over “Mijn instagram favorieten

  1. Northflix zegt:

    Leuke favorieten! Ik kijk wel eens op Instagram, maar heb het nog niet voor mijn site en gebruik het verder ook niet. Zie altijd de mooiste plaatjes voorbij komen en dat lukt mij echt niet…

  2. Pauline zegt:

    Leuke favorieten! Ik kende er al een paar van, de andere ga ik eens opzoeken. Gisteren plaatste ik trouwens ook een artikel over mijn favo accounts haha, dat treft.

    Liefs,
    Pauline

Geef een reactie

