Happy moments week 47

collage happy moments 47

Wat een gekke week was het. Gister werd mijn blog 1 jaar, ik moest veel werken afgelopen week en het was vooral druk in mijn hoofd. Het begin van het nieuwe kwartaal brengt altijd wat stress met zich mee, maar toch heb ik een aantal leuke dingen gedaan. 

20141121_084601

Eindelijk heb ik een nieuwe muts! Vorig jaar heb ik alles afgezocht en toen kreeg ik hem maar niet gevonden. Laatst liep ik de C&A binnen en daar hadden ze super leuke dingen hangen en dus ook deze muts! Ik ben er super blij mee en hij mag nu al op nu de ochtenden zo koud zijn.

blouse

Ik ben vrijdag en zaterdag naar de stad geweest en vandaag ga ik weer, oeps. Ik kocht daar een aantal leuke dingen waaronder deze super leuke blouse van The Sting. Ik ben er heel blij mee en ik vind het super leuk dat de mouwen een andere kleur hebben. Hij is ook super zacht dus dat is altijd een pluspunt. Verder heb ik nog een nieuw vest gekocht en een riempje. Vooral een heleboel cadeaus gekocht en uitgezocht voor mezelf.

chocolademelk

Vrijdagavond ging ik dus met een vriendin naar de stad en toen we uitgeshopt waren hebben we nog gezellig een poosje zitten kletsen bij Zoet en Zout, ik noem het steeds Peper en Zout. Het was echt ontzettend gezellig en ik was er echt even aan toe. Lekker een beker chocomel met slagroom en een super lekker chocolaatje. We hadden ook nog een snackmengelmoesje en er zaten een paar frituurdingen in die we niet eens kenden. Ik had echt een super fijne avond!

IMG-20141122-WA0006

Gister was mijn blog 1 jaar en ik kreeg deze foto gestuurd van mijn moeder toen ik aan het werk was. Ze had een ballon in mijn broodje geprikt voor als ik thuis zou komen. Echt super lief!

Een druk weekje, maar met een heleboel gezellige dingen. Deze week wordt super druk. Morgen ga ik naar de stad en komt de familie voor de verjaardag van mijn moeder. Dinsdag ga ik uit eten en vrijdag weer. Zondag hebben we koopzondag en dan is er ook nog sinterklaas bij mijn familie. Ik moet nog een heleboel cadeautjes uitzoeken en school is ook super druk met alle nieuwe opdrachten. Hopelijk krijg ik het allemaal af en vergeet ik niet te genieten. Nog een fijne zondag!

Love,

Eline

10 gedachtes over “Happy moments week 47

Geef een reactie

