Party essentials: rode lipstick

red lipsticks

De feestdagen komen er weer aan dus is het tijd voor de vraag: wat voor make-up doe ik op. Zelf vind ik een rode lipstick altijd super gaaf en er zijn super veel soorten dus er is voor iedereen wat wils. Vandaag laat ik je mijn favoriete lipsticks zien voor de komende feestdagen. 

catrice lipstick

DSCN1977 (2)

Om mee te beginnen heb je natuurlijk de klassieke rode lip. Deze kleur rood staat natuurlijk iedereen en je hebt ze in verschillende prijzen. Mijn favoriete rode kleur is de Catrice Metallure lipstick.

DSCN1932 (2)

DSCN1922

berry bradshaw lipstick

Je kan natuurlijk ook voor een donkere lip gaan. Deze lipstick van Rimmel is echt een van mijn favoriete lipsticks. Ik draag eigenlijk te weinig donkere lipsticks, want ik vind dat altijd erg spannend om naar school op te doen. Bij Catrice is er ook veel keus in lipsticks en daar hebben ze ook donkere lipsticks dus ook als je een kleiner budget hebt kan je een hele mooie look maken.

DSCN1234

DSCN1239

Als laatst heb ik een lichtere rood die een beetje oranje lijkt. Deze is van Essence, maar ze hebben hem niet meer in het assortiment. Ik vind hem erg mooi en hij is niet zo opvallend als de andere twee kleuren. Toch kan hij heel leuk staan bij een wat donkere ooglook en een mooi jurkje. Niet te knallend, maar wel rood.

lipgloss

Voor de finishing touch kan je er natuurlijk een mooie glanzende lipstick overheen doen, zeker als het een matte lipstick is. Wil je helemaal los gaan, dan kan je er een glitter lipgloss overheen doen of voor de dare devils echte glitters. Super leuk voor een kerstfeestje waar je indruk wil maken. Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb gegeven voor jullie kerstlook. Durf lekker op te vallen deze kerst en met rode lippen zit je altijd goed. Ik ben benieuwd naar jullie kerstlook en nu moet ik eerst gaan nadenken over de mijne.
Als jullie dit een leuk artikel vinden laat het me dan weten, want dan maak ik er misschien wel een rubriek van speciaal voor de feestdagen of gewoon voor verschillende soorten feestjes.

Love,

Eline

14 gedachtes over “Party essentials: rode lipstick

Geef een reactie

