Leuke cadeautjes om te geven

cadeay tips header

Cadeautjes kopen vind ik altijd een ramp. Ik weet nooit wat ik voor iemand moet kopen, maar vandaag ga ik toch een aantal leuke tips geven die ik ontzettend leuk zou vinden om te krijgen en die soms nog een beetje humor hebben. 

kookboek collage

Kookboeken! Ik wil echt heel graag een leuk kookboek hebben. Op internet zijn zo veel verschillende recepten, maar dan moet je je laptop er weer bij houden of uitprinten en dan zit je weer met al die blaadjes. Nee, gewoon een ontzettend leuk kookboek met van alles wat, waar ik iedere keer weer lekkere recepten uit kan maken.

nagellak collage

Nagellak! Het is misschien een heel standaard cadeau, maar ik ben er altijd heel erg blij mee. Nog meer voor mijn veel te grote verzameling, maar er is altijd wel een kleur die je nog niet hebt.

dvd collage

Dvds vind ik ook altijd fijn om te krijgen, want die zou ik niet zo snel kopen, maar ik houd wel van een goede film. Divergent staat dit jaar hoog op mijn verlanglijstje, maar een actiefilm of komedie kan er ook wel bij hoor.

servies collage

Niet iedereen zal dit leuk vinden, maar als ik een super leuke beker of bakje zou  krijgen zou ik dat super leuk vinden. Zeker als je vriendin al op kamers is is het super leuk om mooi servies te kopen. Persoonlijk vind ik Blond echt super leuk! Zo wordt je iedere keer herinnerd aan je cadeautje.

surprise collage

Natuurlijk mogen de surprise cadeautjes niet ontbreken. Ik ben echt super onhandig en de pleisters zijn altijd of op of je hebt van die lelijke bruinige dus waarom geen leuke pleisters? Parfum is lastig om te geven, maar wel super lekker en hoe leuk is die badeend?

Ik hoop dat jullie hier iets aan gehad hebben en nu een paar leuke ideeën hebben om te vragen of om te geven.

Love,

Eline

8 gedachtes over “Leuke cadeautjes om te geven

  1. svenja zegt:

    Super fijne inspiratie. Komt echt als geroepen want vind het altijd zo lastig om cadeautjes voor mijzelf en een ander te verzinnen. Het kookboek van Leonie lijkt mij erg leuk, volg haar blog ook al heel lang. En aaaah het servies van Blonde is echt te schattig <3

Geef een reactie

