Happy moments week 48

happy moments 48

We zitten al weer in week 48. Wat gaat de tijd snel. Het is bijna december en de feestdagen staan om de hoek. Afgelopen was een leuke week met veel school en veel lekker eten. 

20141123_150743 (2)

Mijn moeder vierde haar verjaardag met de familie en daar stonden allemaal pepernoten! Ik heb ze uiteindelijk maar weg gezet, want anders zou ik ze allemaal hebben opgegeten, oeps… Ik ben echt dol op sinterklaas en vind het jammer dat hij weer weg gaat, maar de kerstman is ook leuk.

20141125_181206

Mijn moeder was dus afgelopen dinsdag jarig en we gingen gezellig tapas eten! Het was zo lekker en dan vooral mijn toetje, chocolade mousse met, nu komt het, oreokoekjes! We hebben meer dan drie uur daar gezeten en het was heel gezellig en vooral heel lekker. We aten bij De Prince in Eindhoven. Ik had nog nooit tapas gegeten, maar wat was het lekker. Van nacho’s tot hamburgers tot brownies. Heel lekker dus en zeker een aanrader.

20141128_151328

Dit boek heb ik in drie dagen uitgelezen. Ik kon gewoon niet stoppen met lezen. Katie Fforde is een van mijn favoriete schrijvers. Niet te moeilijk en een leuk liefdesverhaal. Gewoon niet nadenken en lekker wegdromen bij de personages. Ik bleef maar lezen, want zou het wel goed aflopen? Nu heb ik hem uit en ga ik beginnen in een ander boek van haar. Ik ben benieuwd hoe snel ik die uit heb.

20141128_203619

Weer eten? Ja, sorry. Een vriendin was jarig en ze nam ons mee bij Lundi. Je kan er echt zo veel eten. Het is all you can eat en je mag zelf je ijs scheppen! Het was heel gezellig en vooral erg lekker.

Het was een druk weekje, maar deze week wordt nog veel drukker. Ik moet nog twee surprises maken, stage lopen en heel veel naar school. Wel ga ik met een vriendin kijken voor vakanties en vieren we sinterklaas! Veel afwisseling dus ik heb er weer zin in! Nog een fijne zondag allemaal.

Love,

Eline

7 gedachtes over “Happy moments week 48

Geef een reactie

