Happy moments week 49

collage happy moments 49

Het was echt een week die in het thema stond van sinterklaas. Ik heb belachelijk veel pepernoten op en leuke cadeautjes gekregen. Ook heb ik twee suprises gemaakt en ontvangen. Stage was ontzettend leuk, maar nu heb ik echt ontzettend veel zin in de kerst, maar laten we eerst maar kijken naar afgelopen week. 

happinez

Ik kan echt genieten van een tijdschrift lezen in de bibliotheek. Lekker rustig als ik moet wachten op muziekles. Even een momentje voor mezelf in deze drukke week.

Perry het vogelbekdier knutselen

Knutseltijd! Ik moest een surprise maken voor een jongen uit mijn stage klas en ik maakte Perry het vogelbekdier. Ik ben echt super trots!

surprieses zakeken

Het was eindelijk 5 december dus was het tijd om alle surprises te gaan uitpakken. Het was heel leuk om mee te maken. Het duurde wel erg lang, maar het was leuk om te zien dat iedereen zijn best had gedaan op een mooie surprise. Het waren een heleboel vuilniszakken. Ik was de enige met een blokkertas, oeps.

gourmetten

’s Avonds was het tijd om te gaan gourmetten. Het was erg gezellig en vooral erg lekker ^^

blogger surprise

Natuurlijk kwam sinterklaas ook nog even langs, maar mijn broertje maakte deze super leuke surprise voor me. De beste blogger van het jaar. Echt super lief en heel origineel. Ik kreeg van hem een mok, chocolade met oreostukjes en pleisters van woezel en pip, want ik ben nogal onhandig op het werk. De rest van de avond was super gezellig met de grote zak van sinterklaas. Later keken we Divergent, maar ik viel bijna in slaap, zo moe was ik van de hele dag.

bos

Lekker wandelen in het bos. Het was gisteren super mooi weer. Ik en mijn moeder gingen daarna nog even naar Coppelmans toe voor de kerstshow, maar we hebben niks gekocht. Ik krijg helemaal zin in de kerst ^^

Dit was mijn drukke week. Deze week wordt nog veel drukker, want ik heb de hele week stage dus ik moet heel veel voorbereiden, maar het is wel leuk om de hele week in de klas te zijn. Zaterdag vier ik sinterkerst met mijn vriendinnen en zondag ga ik cake bakken voor de kerstbrunch op school. Druk, maar hopelijk ook een beetje leuk. Ik houd jullie op de hoogte!

Love,

Eline

3 gedachtes over “Happy moments week 49

Geef een reactie

