Nike Lunarglide 6

nike lunarglide 6

Zijn ze niet mooi? Het zijn de Lunarglide 6 hardloopschoenen en ik ben er echt super blij mij. Mijn oude schoenen waren aan vervanging toe dus kon ik op zoek naar nieuwe. Uiteindelijk kwam ik bij deze en ik vind ze echt heel mooi. 

lunarglide 6

DSCN2422Hoe gaaf is de achterkant van de schoen? Ik weet niet waar het goed voor zou moeten zijn, maar ik vind het er erg gaaf uit zien. Zeker als je dan aan het hardlopen bent. Je schoenen lijken dan blauw, maar ze hebben dan toch een leuke twist aan de achterkant zodat ze er stoer uit zien.

DSCN2426Je had ze ook in het wit, maar die worden zo snel vies. Ik ren nog wel eens door het park heen dus dan wil ik me niet druk maken over mijn schoenen die ik nooit meer schoon krijg. Ik vind de kleuren erg mooi zeker met de kleuren blauw met roze. Ze lopen echt ontzettend fijn. Ik moet er wel erg aan wennen, want de demping is heel anders. Ik hoop dat ik er nog vele kilometers op ga hardlopen en ik vind ze heel erg mooi.

Love,

Eline

7 gedachtes over “Nike Lunarglide 6

  1. nananathalie zegt:

    Hele mooie schoenen! En ja een donkere kleur is wel zo praktisch.. ik heb best lichte Lunarglides 5 en die kunnen best weer een poetsbeurt gebruiken! Snel kringen en vuil van de regen!

Geef een reactie

