Essie take it outside

essie take it outside

Het is officieel, ik heb mijn eerste Essie nagellakje en wat ben ik er dol op. Het is de kleur Take it outside, een grijze kleur die een heel klein beetje naar het paars neigt. Ik vind het echt een prachtige kleur en ik ga er alles over vertellen.

Essie take it outside

Ik vind het zo leuk als make-up een naam heeft! Deze is ook erg leuk, take it outside. Ga lekker naar buiten toe. Deze kleur doet me ook wel aan wolken en sneeuw denken. Echt een winterse kleur.

Essie take it outside

Essie take it outside

Ik vind het zo’n mooie winterse kleur. Het is een kleur die overal bij past en niet te veel opvalt, maar er toch heel verzorgd uit ziet. Ik had nooit gedacht dat ik grijze nagellak zou dragen, maar ik vind het echt heel mooi. Het is de perfecte kleur grijs en Essie is echt super fijn. Het droogt echt super snel en dekt heel goed. Ik draag hier twee dunne laagjes, maar een laagjes was eigenlijk al genoeg. De lak glanst precies genoeg en blijft heel goed zitten. Ik ben super blij met mijn Essie lakje en het is het geld helemaal waard. Dit is echt mijn lievelingslakje voor de winter.

Love,

Eline

5 gedachtes over “Essie take it outside

Geef een reactie

