Happy list

bosHet is de laatste tijd zo druk, maar toch geniet ik van de kleine dingetjes. Daarom leek het me leuk om een lijstje te maken met allemaal kleine dingen waar ik helemaal blij van werd de afgelopen paar weken.

– Stage. Ik heb nu stageweek en de kinderen brengen me veel plezier. Het is heel anders als je er een hele week bent in plaats van een dag. Echt super leuk en helemaal leuk als je mijn knutselopdracht op het raam ziet hangen.
– De bonbons die ik van mijn vader heb gekregen. Ik heb er nog geen op, maar het was zo’n lief gebaar. Hij had ze voor me gekocht, omdat ik zo’n doorzetter ben geweest afgelopen jaar en het was echt zo lief. Ik ben er echt heel blij mee en ik ga er lekker van snoepen.
– Ik wordt helemaal blij van alle kerstlampjes. Op stage staat de kerstboom al en wij gaan hem thuis ook snel opzetten. Het staat zo gezellig en ik heb zo veel zin in kerst!
– De kerstliedjes kunnen natuurlijk niet ontbreken. Last christmas I gave you my heart…. Ja lekker hard meezingen en even nergens aan denken. Het heeft elk jaar weer iets, echt heel leuk en sfeervol.
– Mijn surprise van afgelopen vrijdag. Ik kreeg een nep laptop met een super leuke mok van de Hema, twee oreo chocolade repen en Woezel en Pip pleisters. Super grappig, want ik ben super onhandig en zeker op het werk en de pleisters zijn altijd op dus nu heb ik hele mooie roze pleisters.
– Hebben jullie seizoen 6 van The vampire diaries al gezien? Omg het is zo goed. Ik heb ze afgelopen weekeind bijna allemaal gekeken en ik kan niet wachten tot vrijdag, want dan is er een nieuwe aflevering. Echt verslavend en zo spannend. Echt heel leuk en zeker een aanrader.
– Lekker wandelen in het bos. Ik vind het echt zo fijn buiten, behalve als het giet. Het is nu echt heel fijn in het bos. Geen muggen en lekker veel zuurstof. Met mijn moeder is het altijd gezellig, zeker als we nog doorrijden naar een kerstmarkt.

Dit was mijn lijstje al weer. Geniet van de kleine dingen, want die zijn zo fijn. Nog een fijne vrijdag en alvast fijn weekeind!

Love,

Eline

5 gedachtes over “Happy list

  1. joorloveswriting zegt:

    wat een leuke happy list!!! Oeii ik moet nog een paar afleveringen van Seizoen 5 kijken van The Vampire diaries!!! Haha … ik loop achter maar het is echt een top serie hé ? …. En wat lief van je vader dat je bonbons kreeg!! :)

  2. saarenzo zegt:

    Wat een leuk lijstje :) Lief van jouw vader dat hij bonbons voor je heeft gekocht. Ik word ook helemaal blij van alle kerstverlichting. Eigenlijk van alles wat met Kerst te maken heeft :)

Geef een reactie

