Happy moments week 50

collage happy moments week 50We zitten al in week 50. Nog twee weken en  het is 2015. Het gaat zo snel. Afgelopen week was super druk dus vandaag dat Happy moments iets later verschijnt. 

nike lunarglide 6

Na een poos niet meer te hebben hardgelopen liep ik weer een lekker rondje op mijn nieuwe schoenen! Ze zijn echt super fijn en zo mooi!

20141210_144607

Ik kreeg deze bonbons van mijn vader en het was zo lief! Ik heb er pas een paar op want hier wil ik lekker lang mee doen.

20141213_180721

Gisteravond vierde ik sinterkerst. Met een paar vrienden gingen we goutmetten en daarna kwam de rest en toen hebben we de cadeautjes gegeven en de gedichten voorgelezen. Het was een hele gezellige avond en er was ook nog een kerstquiz. Heel leuk om elkaar allemaal weer te zien, want het was de eerste keer dat we echt allemaal weer bij elkaar waren sinds we van de middelbare school afkwamen.

cde2659cc68d51ac8682fbf6a5b330d7

Deze quote kwam ik tegen en ik wilde hem graag met jullie delen. Als je er niks aan kan doen moet je er niet over gaan liggen piekeren. Hier heb ik best wel moeite mee dus ik vond hem erg inspirerend.

Dit waren al weer al mijn happy moments. Het zijn er niet zo veel, maar ik had stageweek dus het was echt heel druk. Nog een weekje naar school en dan is het lekker vakantie. Ik ben er echt aan toe, maar deze week staat vooral in het thema van kerstvieren en presentaties.

Love,

Eline

6 gedachtes over “Happy moments week 50

Geef een reactie

