Plog dinsdag 16 december 2014

natureIk had vrij, ging naar Gooische Vrouwen 2 en naar Lounge 8. Een drukke maar leuke dag. Kijken jullie mee?

lunarglide 6

natureIk stond om acht uur op en las mijn favoriete blogs. Om negen uur had ik mijn hardloopkleren aan en was ik klaar om 5.5 km te gaan hardlopen. Mijn nieuwe hardloopschoenen zijn zo fijn! De dag is gezond begonnen ^^

20141216_115614Snel spullen inpakken en naar pap toe. Daar stond een lekker worstenbroodje op me te wachten en een boterham met twee verschillende soorten hagelslag. Yummy. Ik had echt honger gekregen van het hardlopen.

20141216_134224Ik had eindelijk om even rustig te zitten en nieuwe blogposts te schrijven en hw te maken. Wat had ik een dorst van het hardlopen en de boterhammen. Ik heb veel inspiratie opgedaan dus er komen een aantal leuke posts aan!

20141216_150040Morgen (vandaag dus) vier ik op de pabo kerst en we hadden lootjes getrokken. Ik moest natuurlijk weer een jongen hebben en op zijn lijstje stond speciaalbier of iets met muziek. Op naar de kringloop en bierglazen halen. Daar zag ik ook een leuk boekje over verschillende soorten bieren. De mensen aan de kassa keken me echt aan alsof ik een alcoholist was, maar ik kon er wel om lachen. Hopelijk vind hij het leuk.

20141216_141429Ik had echt een fijne en productieve ochtend. Ik kon veel van mijn to do list afschrijven dus daar was ik erg blij om. Ik had mijn concentratie weer terug, want die was van het weekeind ver te zoeken. Nu ik dit typ heb ik wel een beetje last van mijn buik, maar ik ga morgen gewoon weer hardlopen. Ik heb lekker ontspannen vandaag en daar was ik echt even aan toe.

20141216_181004Op naar de bioscoop! Ik ging met een goede vriendin naar Gooische Vrouwen 2. Ik moest er even in komen, maar het was een leuke film en we hebben erom kunnen lachen. Daarna door naar Lounge 8. O wat was het lekker! Ik heb echt te veel gegeten, oeps. Een soort sushi en gril, maar dan in tapas formaat en het was echt heel gezellig.

Het was een hele fijne dag. Ik was productief bezig en ik vond wat meer rust in mijn hoofd. Het was heel fijn in de bios en uit eten, want daar was ik echt even aan toe. Morgen kerstdiner en kerstdictee. Ik ben benieuwd. Hopelijk is het een beetje droog zodat ik kan gaan hardlopen, maar het is bijna vakantie!

Love,

Eline

5 gedachtes over “Plog dinsdag 16 december 2014

Geef een reactie

