Christmas tag

 

christmas

Jongens, volgende week is het al kerst! O wat heb ik er zin in. De kerstboom staat al en om mijn blog ook helemaal in de kerstsfeer te komen ga ik de christmas tag doen.

Echte Kerstboom of een neppe?
Het is al zo lang geleden dat we een echte kerstboom hadden. Een neppe is gewoon veel makkelijker, maar wat lijkt het me leuk om een echte te hebben! Alleen het stofzuigen is wat minder, maar de geur maakt alles goed.

Oogschaduw met Kerst: zilver of goud?
Goud. Zilver vind ik bij mij niet zo mooi staan dus lekker veel goud. Goud vind ik toch kerstachtiger dan zilver, maar ieder zijn ding.

Favoriete kerstliedje?
Ehhhhh. All I want for christmas, Santa Claus is comming to town, Walking in a winterwonderland, Santa tell me… Ik kan niet kiezen. Ik vind kerstliedjs zo leuk, maar niet te veel belletjes hoor, want je hoeft niet te overdrijven.

Favoriete kerstfilm?
Bij ons thuis kijken we elk jaar Home Alone een en twee. Ech zo leuk om te kijken en ik heb geen idee hoe vaak ik ze al wel niet heb gezien. Als ze dit jaar op tv zijn ga ik ze zeker weer kijken. Echt een topper en het speelt zich ook nog eens af in New York!

Uit eten of zelf koken?
Zelfkoken! Meestal gaan we gourmetten. Thuis is gewoon super gezellig en dan maakt het ook niet uit wat je aan hebt zolang het maar gezellig is met elkaar.

Kerstfeestje: organiseren of zelf bezoeken?
Organiseren lijkt me wel heel leuk. Alles plannen en de tafels mooi maken. Dat zou ik nog wel een keertje willen doen, maar er eentje bezoeken is natuurlijk ook super gezellig, want dan zie je weer hoeveel moeite iemand erin heeft gestoken en dat is ook bijzonder.

xmas

Favoriete cadeautje om te krijgen?
Ik krijg eigenlijk geen cadeautjes met kerst. Wij doen dat met sinterklaas dus mijn mooiste cadeau is het bij elkaar zijn. Gezellig met familie en vrienden kletsen en eten. Daar gaat het om en niet om de cadeautjes. Kerstkaarten vind ik wel heel leuk om te krijgen en om te schrijven.

Leukste kerstervaring tot nu toe?
Ik heb eigenlijk geen lievelings ervaring. Ik vind het elk jaar heel gezellig om met de familie samen te komen of te gaan gourmetten met ons gezin. Lekker op de bank met een filmpje en een deken. Top!

Witte kerst: ja of nee?
Jaaaaaa! Ik vind het echt super jammer dat het vorig jaar niet heeft gesneeuw, al hoeft het niet de hele winter te sneeuwen, maar het lijkt me zo leuk om te gaan wandelen en sleeën op eerste kerstdag. Ik blijf hopen op een witte kerst, het is nu koud genoeg!

Kleuren in de kerstboom?
Wij hebben een regenboog kerstboom, haha. Ik vind heel veel kleuren mooi dus als ik op mezelf ga wonen dan moet ik daar nog maar eens over na denken. Ik denk dat zilver wordt met glas en rood.

Jurkjes of winterse truien?
Ik vind het super leuk om me mooi te kleden tijdens kerst, maar je moet wel de hele tijd letten of je jurkje niet omhoog kruipt of dat er geen ladder in je panty zit. Ik ga voor de midden weg. Naar familie kleed ik me mooi, maar thuis is het gewoon een trui hoor. Hoe moet ik anders gaan gourmetten?

Vroeg opstaan of uitslapen met Kerst?
Lekker uitslapen. Het is natuurlijk wel leuk om de hele dag te genieten, maar lekker in je bed blijven liggen en dan met zijn allen brunchen is ook heel erg fijn.

Dit waren al weer alle vragen. Ik heb echt zo veel zin in kerst! Nu de kerstboom nog opzetten en misschien nog naar een kerstmarkt. Alvast fijne feestdagen!

Love,

Eline

2 gedachtes over “Christmas tag

Geef een reactie

