Happy moments week 51

happy moments week 51 2014

Ik had een leuke week met veel kerstactiviteiten. Ik had kerstdiner op stage en ik had lekker een dagje vrij waarop ik veel dingen gedaan kreeg. Benieuwd? Lees dan snel verder.

kerstdictee

Op school hadden we kerstdictee en daarna kerstlunch met surprise. Helaas heb ik niet gewonnen. Ik had 15 fouten en de winnaar had er 11. Daar gaat de honderd euro aan mijn neus voorbij, maar ik was wel trots op mezelf en het was uiteindelijk best leuk. Surprise was ook leuk. Een vriendin van mij had mij en ik kreeg een heel leuk kookboekje over super lekkere toetjes! Ik kan niet wachten om allerlei lekkere dingen te gaan bakken.

20141216_181004

Die avond ben ik ook lekker uit eten geweest. We gingen naar Louge 8. Je kon er ook al over lezen in mijn plog, maar het was echt super lekker en de 5 toetjes waren echt schandalig. Ze waren wel heel klein, maar echt het was zo grappig toen de ober met een enorm dienblad aan kwam met alles op een apart bordje. We hebben echt gelachen en het was erg gezellig.

nature

Ik heb deze week weer meer hardgelopen, dat mag ook wel met al dat lekkere eten. Mijn nieuwe schoenen zijn echt heel fijn en het geeft me rust in mijn hoofd. In de ochtend vind ik het altijd zo mooi! Jammer dat ik meestal in de avond moet lopen, want dat vind ik toch wat minder fijn.

20141219_152447

Voor sinterklaas kreeg ik dit sudoku blok. Hij is alleen erg lastig. Mijn moeder had hem op kleur uitgezocht en samen kwamen we er nog niet uit. Het gaat heel goed tot je op een gegeven moment vast zit en dan kom je er niet meer uit. De enige oplossing is dan spieken. Al is het maar twee cijfers en dan lukt het opeens wel. Hopelijk door veel oefening lukt het me wel. Gelukkig is het een dik boekje.

kerst

Op stage hadden we kerstdiner. Het was heel leuk en de kinderen hadden allemaal iets lekkers meegenomen. Het was wel een hele lange dag hoor van acht tot acht, maar het zag er heel leuk uit en iedereen had zijn best gedaan.

20141218_203522

De kerstboom met de lampjes stond al een paar dagen, maar nu hangen de ballen er ook echt in. We wilden met met zijn drieën doen, maar uiteindelijk hebben ik en mijn moeder de ballen erin gehangen. Ze zijn allemaal nog heel en het ziet er echt meteen een stuk vrolijker uit. Ik heb echt zin in de kerst ook al moet ik nog een beetje in de kerststemming komen, maar het is vakantie dus dat komt wel goed.

Het is nu lekker kerstvakantie. Twee weken lang even tot rust komen en dingen op een rijtje zetten. Ik moet dingen opzoeken voor mijn blog, want ik wil een eigen domein gaan kopen en ik wordt binnenkort 18 dus daar moet ik ook veel dingen voor regelen. Stage is bijna afgelopen en ik moet echt nog veel opdrachten doen dus daar moet ik nog een planning voor maken, maar ik ga ook proberen te genieten. Ik ga schaatsen, naar Den Haag en kerstmarkten opzoeken. Ik wil lekker op de bank kruipen met een filmpje of serie en lekker ontspannen. Mijn kerstpakket is binnen dus aan lekker eten geen genoeg. Ik ben er helemaal klaar voor. Ik wens jullie hele fijne feestdagen en een hele fijne vakantie!

Love,

Eline

4 gedachtes over “Happy moments week 51

Geef een reactie

