Dr van der Hoog quick boost en restore mask

maskers

Ik had nog nooit Dr van der Hoog maskers gebruikt, maar ik werd toch wel heel erg nieuwsgierig nadat ik er veel goede dingen over had gehoord. Het is winter dus mijn huid kan wel een fijn masker gebruiken dus haalde ik deze snel in huis. 

Ik heb er twee: Quick boost en Quick Restore en je hoeft ze allebei maar drie minuutjes erop te laten zitten. Top voor als je iets minder tijd hebt, maar je huid toch iets extra’s wil geven.

DSCN2492

De verpakking is erg fijn met een klikdop. Ik vind maskers uit een pakje altijd zo onhandig, want alles zit dan onder en er zit altijd te veel in, maar doordat het in een zakje zit kan je het eigenlijk bewaren. Daar hebben we nu gelukkig geen last van dus dat is echt een pluspunt.

DSCN2495

Als eerst het Quick Boost masker met Jojoba olie.

DSCN2496

De gebruiksaanwijzing. Heel simpel, aanbrengen, intrekken en eraf halen. Deze wordt niet hard dus dat is ook wel fijn. Je moet hem vrij dik aanbrengen, maar dat doe ik eigenlijk nooit, want dat vind ik een beetje onnodig, want ik breng meestal toch een dag of nacht crème aan. Dun doet hij het ook prima.

Dit masker maakt mijn huid zo zacht! Ik bracht hem aan voor het slapen en wat werd mijn huid lekker zacht en gehydrateerd. Een energyboost kan ik het niet echt noemen, want dat doet het koude water al, maar ik vind hem heel erg lekker. De geur is niet overdreven en het resultaat is heel erg fijn. Deze zou ik zeker aanraden!

DSCN2497

Dan Quick Restore met Aloë Vera.

DSCN2498

Weer de gebruiksaanwijzing. Precies hetzelfde als het andere masker, maar nu zou het masker moeten zorgen voor een rustige en zachte huid.

Mijn huid werd wel rustiger en iets zachter, maar voor meer resultaat zou ik hem nog dikker opsmeren en langer erop laten zitten dan de Quick Boost. Mijn huid werd wel echt rustiger, maar mijn huid is de laatste tijd al erg onrustig en daar was hij niet goed genoeg voor. Dit is ook een fijn masker, maar als ik zou moeten kiezen gaat mijn voorkeur uit naar Quick Boost doordat die mijn huid echt super zacht en soepel maakt.

DSCN2489

Maskertjes vind ik rond deze tijd van het jaar echt fijn en deze komen goed van pas. Ze zijn allebei erg fijn. Het is maar net wat voor huid je hebt en waar je het masker voor wilt gebruiken. Het zijn geen hele grote tubes, maar ik gebruik niet zo heel vaak een masker dus dat is eigenlijk wel fijn, dan komt hij tenminste op. Mijn favoriet is de Quick Boost, maar ik ben nu wel heel benieuwd geworden naar de andere maskertjes van Dr van der Hoog.

Love,

Eline

5 gedachtes over “Dr van der Hoog quick boost en restore mask

Geef een reactie

