Merry Christmas

merry christmas

Lieve lezers. Ik wens jullie allemaal een hele fijne kerst en hopelijk genieten jullie er allemaal van!

Vandaag ga ik naar mijn oma toe en dan komt de hele familie en gaan we gezellig met zijn allen lunchen. Daarna gaan we lekker naar huis en friet eten, hoe niet kerstachtig, haha. In de avond lekker kerstfilms kijken denk ik en gezellig wat chips eten en samen tijd doorbrengen.

Tweede kerstdag ben ik bij mijn vader en dan gaan we gezellig lunchen met zijn drieën en in de avond gaan we gourmetten op een mini wokset. Ik heb er echt super veel zin in en natuurlijk super lekker.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne kerstdagen en hopelijk is het heel gezellig. Wat gaan jullie doen?

Love,

Eline

4 gedachtes over “Merry Christmas

Geef een reactie

